p

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Αγκαλιά με το... χαζοκούτι είναι ο Έλληνας

Αγκαλιά με την τηλεόραση είναι ο Έλληνας....

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η AGB Nielsen Media Research, που περιλαμβάνονται στο «TV Yearbook 2011-12» το οποίο εκδίδει κάθε χρόνο, τη σεζόν που μας πέρασε ο Έλληνας ξόδεψε κατά μέσον όρο μπροστά στο «χαζοκούτι» τέσσερις ώρες και 26 λεπτά.

Το ρεκόρ σπάει η τρίτη ηλικία με τις γυναίκες άνω των 65 ετών να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους προγράμματα 6,9 ώρες τη μέρα κατά μέσο όρο.

Τα παιδιά, ηλικίας 4 ως 14 ετών, κάθισαν μπροστά στην τηλεόραση 146 λεπτά τη μέρα.

Αν και μειωμένος κατά επτά λεπτά σε σχέση με τη σεζόν 2011-2012, ο χρόνος που αφιέρωσε ο Έλληνας τηλεθεατής την ημέρα στην τηλεόραση τη σεζόν 2011-2012 είναι αρκετά υψηλός.