p

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Οι πιο περίεργες κουβέντες που λέμε στο κρεβάτι!

Δεν φαντάζεστε τι λέει ο κόσμος όταν ξαπλώνει με τον σύντροφο του! Κάποιες φορές στο κρεβάτι, δεν είναι και τόσο εύκολο να κρατήσεις τον ενθουσιασμό σου... 
 ...και ειδικότερα όταν βρίσκεσαι στη κορύφωση. Οι άνθρωποι συνήθιζαν να λένε τα πιο περίεργα πράγματα κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής κορύφωσης, σε σημείο που στην αρχαιότητα, ο κόσμος πίστευε ότι από μέσα τους μιλούν οι θεοί!
Όμως ο κόσμος «μεγάλωσε» και πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Η Huffington Post σε συνεργασία με το forum του Reddit συγκέντρωσε τις πιο περίεργες κουβέντες που έχουν πει οι άνθρωποι στις hotπροσωπικές τους στιγμές και τις παρουσιάζει! 
Κάποια είναι γνωστά, άλλα ασυνήθιστα ή αστεία και με κάποια απλά απορείς τι σκεφτόταν ο άνθρωπος εκείνη τη στιγμή!
 ‘‘Θέλω να πάρεις την πιστωτική μου και να ξοδέψεις τα πάντα’’
  ‘‘Πρέπει να αεριστώ…’’’
  ‘‘Εγώ είμαι ο Θεός! Πες μου ότι εγώ είμαι ο Θεός!’’
 ‘‘Ουάο είσαι τόσο juicy!’’
 ‘‘Γκοοοοολ!!’’
 ‘‘Τι είδος ιστορίας σπουδάζεις;’’
 ‘‘Βαλσάμωσε με!’’
 ‘‘Αυτό δεν είναι κουμπί για ασανσέρ. Σταμάτα να το πατάς’’
 ‘‘Έχει γεύση κοτόπουλου…’’
‘‘Συγνώμη, πως είπαμε ότι σε λένε;’’
‘‘Που είπες ότι θες να βάλεις το χέρι σου;’’
‘‘Και ΜΠΑΜ έτσι σκάει ο δυναμίτης μου!’’
‘‘Συγνώμη κοιμάσαι;’’
‘‘Αυτό ήταν;’’
‘‘Όχι εκεί, άλλαξε, άλλαξε γρήγορα’’
‘‘Ξέρεις τι; Άστο θα το κάνω μόνη μου’’
‘‘Που είναι το τηλεχειριστήριο;’’