Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών προτρέπει τους πολίτες να μην επενδύουν σε… ψεύτικα προϊόντα
«Χρησιμοποιήστε αυτή τη μπάλα πλυσίματος, χωρίς απορρυπαντικό και έχετε πεντακάθαρα ρούχα». Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών στέκεται με ανακοίνωσή του στις παραπλανητικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην αγορά για να… δελεάσουν τους καταναλωτές. Και χαρακτηρίζει όλα αυτά τα τεχνάσματα, όπως αναφέρει, «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Και τονίζουν ότι: «Ο εύπιστος καταναλωτής γίνεται εύκολα θύμα και αγοράζει “ελπίδα”».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζήτησε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ερευνήσει την ορθότητα των ισχυρισμών. Έτσι, μετά από την επιβεβαίωση από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ότι οι ισχυρισμοί ήταν παραπλανητικοί, προέτρεψε τους καταναλωτές να σταματήσουν να αγοράζουν τέτοια προϊόντα.
Για τους λόγους αυτούς, το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους καταναλωτές: «Όπου ακούμε πολλά κεράσια, κρατάμε μικρό καλάθι. Θαύματα δεν υπάρχουν, στην αγορά. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανένα να θησαυρίζει σε βάρος μας»
«Χρησιμοποιήστε αυτή τη μπάλα πλυσίματος, χωρίς απορρυπαντικό και έχετε πεντακάθαρα ρούχα». Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών στέκεται με ανακοίνωσή του στις παραπλανητικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην αγορά για να… δελεάσουν τους καταναλωτές. Και χαρακτηρίζει όλα αυτά τα τεχνάσματα, όπως αναφέρει, «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Και τονίζουν ότι: «Ο εύπιστος καταναλωτής γίνεται εύκολα θύμα και αγοράζει “ελπίδα”».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζήτησε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ερευνήσει την ορθότητα των ισχυρισμών. Έτσι, μετά από την επιβεβαίωση από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ότι οι ισχυρισμοί ήταν παραπλανητικοί, προέτρεψε τους καταναλωτές να σταματήσουν να αγοράζουν τέτοια προϊόντα.
Για τους λόγους αυτούς, το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους καταναλωτές: «Όπου ακούμε πολλά κεράσια, κρατάμε μικρό καλάθι. Θαύματα δεν υπάρχουν, στην αγορά. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανένα να θησαυρίζει σε βάρος μας»