Τα καλύτερα χαρακτηριστικά των ανταγωνιστών του συγκεντρώνει σύμφωνα
με τους δημιουργούς του το Pheed, το νέο κοινωνικό δίκτυο που ξεκίνησε
τη λειτουργία του πριν από μερικές ημέρες και ήδη πάνω από 1 εκατομμύριο
χρήστες έχουν εγγραφεί σε αυτό.
Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, οι οποίοι το χαρακτηρίζουν «multimedia πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο», το Pheed έχει timeline όπως το Facebook, λειτουργία για εύρεση δημοφιλών θεμάτων συζήτησης όπως το Twitter, ενώ δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να ενσωματώνει υλικό, όπως φωτογραφίες, με εύκολο τρόπο.
Παράλληλα, δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα διαβάθμισης των δημοσιεύσεων αναφορικά με την καταλληλότητά τους για μικρότερες ηλικίες, ενώ οι δημοσιεύσεις των χρηστών μπορούν να γίνουν shared και με το Facebook, το Twitter ή κάποιο blog.
Το μεγαλύτερο ίσως πλεονέκτημά του πάντως, είναι ότι είναι βασισμένο σε επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς όποιος χρήστης το επιθυμεί, μπορεί να χρεώνει όσους θέλουν να βλέπουν το υλικό που «ανεβάζει», με τα μισά από τα έσοδα πηγαίνουν στον χρήστη και τα άλλα μισά στο Pheed.
Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, οι οποίοι το χαρακτηρίζουν «multimedia πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο», το Pheed έχει timeline όπως το Facebook, λειτουργία για εύρεση δημοφιλών θεμάτων συζήτησης όπως το Twitter, ενώ δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να ενσωματώνει υλικό, όπως φωτογραφίες, με εύκολο τρόπο.
Παράλληλα, δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα διαβάθμισης των δημοσιεύσεων αναφορικά με την καταλληλότητά τους για μικρότερες ηλικίες, ενώ οι δημοσιεύσεις των χρηστών μπορούν να γίνουν shared και με το Facebook, το Twitter ή κάποιο blog.
Το μεγαλύτερο ίσως πλεονέκτημά του πάντως, είναι ότι είναι βασισμένο σε επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς όποιος χρήστης το επιθυμεί, μπορεί να χρεώνει όσους θέλουν να βλέπουν το υλικό που «ανεβάζει», με τα μισά από τα έσοδα πηγαίνουν στον χρήστη και τα άλλα μισά στο Pheed.