p

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Ελεονώρα Μελέτη: «Έχω ανασφάλεια μήπως ο σύντροφός μου με θεωρεί ξενέρωτη»

Πιο αποκαλυπτική από ποτέ ήταν η Ελεονώρα Μελέτη σε πρόσφατη συνέντευξή στο περιοδικό «ΟΚ!», όπου μίλησε για την προσωπική της ζωή.


Η παρουσιάστρια άνοιξε για πρώτη φορά την καρδιά της και μίλησε για το χωρισμό που την πόνεσε, τις ανασφάλειές της και την εμφάνισή της.

«Μπορείς να κάνεις τη ζωή σου, χωρίς να γίνεται είδηση. Ηρέμησα που δεν έβλεπα τον εαυτό μου συνεχώς στα εξώφυλλα», δήλωσε η Ελεονώρα.

Μιλώντας για το χωρισμό της και την προσωπική της ζωή, αποκάλυψε: «Όταν βάζεις τέλος σε μια συναισθηματική επένδυση ζωής, σαφώς και πονάει. Πονάει γιατί με τον πρώην σύντροφό μου είχαμε παλέψει πολύ. Δεν έδωσα το τέλος με τον τρόπο που ήθελα» και ξεκαθάρισε ότι «δεν μπήκε ποτέ τρίτο πρόσωπο στη σχέση μου».

Τέλος, για τις ανασφάλειές της ανέφερε: «Έχω ανασφάλεια μήπως ο σύντροφός μου με θεωρεί λίγο “αντρουά” ή ξενέρωτη».