Ένας από τους στόχους της Google για τη νέα χρόνια, σύμφωνα με αποκαλύψεις του Business Insider, είναι η απόκτηση του 90% των χρηστών του Microsoft Office.
Πιο συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του επιχειρηματικού τμήματος της εταιρίας, Amit Singh, φέρεται να δήλωσε πως «ο στόχος μας είναι να κατακτήσουμε το 90% των χρηστών που δε χρειάζονται τα πιο εξειδικευμένα χαρακτηριστικά του Office».
Κοιτώντας το 2011, η Google ήταν φανερά ανέτοιμη να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση και να είναι ανταγωνιστική στο κομμάτι των εφαρμογών για επιχειρήσεις. Πλέον, ο Singh πιστεύει πως τα Google Apps έχουν “ωριμάσει” και μπορούν να πείσουν το κοινό του Office να αφήσει τις υπηρεσίες της Microsoft.
Συνεχίζει τονίζοντας πως τα πλεονεκτήματα των Google Apps βρίσκονται στην απλότητά τους, αναφέροντας πως οι περισσότεροι χρήστες δεν χρειάζονται τις εξεζητημένες δυνατότητες που προσφέρουν τα Office.
Το Word, για παράδειγμα, έχει πάρα πολλές σημαντικές λειτουργίες, που ο μέσος χρήστης δε θα χρησιμοποιήσει ποτέ, οι περισσότεροι απλώς πληκτρολογούν το κείμενο τους, το διορθώνουν, το μορφοποιούν και το εκτυπώνουν.
Μένει να δούμε αν η Google θα καταφέρει να εισέλθει σε μία αγορά που επί σειρά ετών κατείχε τα ηνία η Microsoft. Μέχρι σήμερα το 96% των κερδών της εταιρίας προέρχονται από τις διαφημίσεις και από ότι φαίνεται, η κορυφαία μηχανή αναζήτησης, σκοπεύει να επεκταθεί και σε διαφορετικούς τρόπους για να βάλει χρήματα στα ταμεία της.
ΠΗΓΗ: techit.gr
Πιο συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του επιχειρηματικού τμήματος της εταιρίας, Amit Singh, φέρεται να δήλωσε πως «ο στόχος μας είναι να κατακτήσουμε το 90% των χρηστών που δε χρειάζονται τα πιο εξειδικευμένα χαρακτηριστικά του Office».
Κοιτώντας το 2011, η Google ήταν φανερά ανέτοιμη να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση και να είναι ανταγωνιστική στο κομμάτι των εφαρμογών για επιχειρήσεις. Πλέον, ο Singh πιστεύει πως τα Google Apps έχουν “ωριμάσει” και μπορούν να πείσουν το κοινό του Office να αφήσει τις υπηρεσίες της Microsoft.
Συνεχίζει τονίζοντας πως τα πλεονεκτήματα των Google Apps βρίσκονται στην απλότητά τους, αναφέροντας πως οι περισσότεροι χρήστες δεν χρειάζονται τις εξεζητημένες δυνατότητες που προσφέρουν τα Office.
Το Word, για παράδειγμα, έχει πάρα πολλές σημαντικές λειτουργίες, που ο μέσος χρήστης δε θα χρησιμοποιήσει ποτέ, οι περισσότεροι απλώς πληκτρολογούν το κείμενο τους, το διορθώνουν, το μορφοποιούν και το εκτυπώνουν.
Μένει να δούμε αν η Google θα καταφέρει να εισέλθει σε μία αγορά που επί σειρά ετών κατείχε τα ηνία η Microsoft. Μέχρι σήμερα το 96% των κερδών της εταιρίας προέρχονται από τις διαφημίσεις και από ότι φαίνεται, η κορυφαία μηχανή αναζήτησης, σκοπεύει να επεκταθεί και σε διαφορετικούς τρόπους για να βάλει χρήματα στα ταμεία της.
ΠΗΓΗ: techit.gr