p

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Helen Flanagan: Με τέτοια προσόντα τι να το κάνεις το πτυχίο;

Είναι όμορφη, νέα, πλούσια και έχει όλο τον κόσμο στα πόδια της.
Ο λόγος για την 22χρονη καλλιτέχνιδα (μοντέλο, ηθοποιός, παρουσιάστρια) Helen Flanagan η οποία εκτός από τα σωματικά προσόντα και την εξωτερική εμφάνιση θέλει να αποκτήσει και εσωτερικό κόσμο αποκτώντας πτυχίο!

Η ξανθιά σταρ στη συνέντευξη που έδωσε για το FHM αποκάλυψε ότι εγκατέλειψε τις σπουδές της αλλά το έχει μετανιώσει. «Θέλω να πάρω ένα πτυχίο και να μπω στο πανεπιστήμιο». Όσο για το τι έφταιξε και άφησε το θέμα σπουδών η Helen είπε: «Όταν ήμουν 16 μάλλον είχα χάσει λίγο τα μυαλά μου. Μάλλον θα έφταιγαν οι ορμόνες μου. Ήμουν άριστη μαθήτρια. Στα 16 έχασα λίγο τη μπάλα. Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Τώρα όμως θα επικεντρωθώ στα μαθήματά μου για να πάρω ένα πτυχίο».

Η Helen δεν αποκάλυψε τι θέλει να σπουδάσει αλλά οι κακές γλώσσες λένε πως θέλει να σπουδάσει κάτι σχετικό με τη μόδα. Η Βρετανίδα σταρ είχε προκαλέσει την οργή της κοινής γνώμης όταν τις ημέρες που γινόντουσαν οι κηδείες των θυμάτων από το μακελειό στο Κονέκτικατ είχε ανεβάσει φωτογραφία της από παλαιότερη φωτογράφηση όπου πόζαρε με ένα πιστόλι στον κρόταφο.

Δείτε την Helen Flanagan στην φωτογράφησή της στο αντρικό περιοδικό FHM…