Η λέξη «πεντακοσαράκι» μάλλον δεν μπορεί να χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο της φωτογραφίας.
Το στιλάτο μοντέλο της Fiat θα αποκτήσει ως γνωστόν έκδοση με ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις και θα απευθύνεται σε όσους θεωρούν ως μη επαρκείς τους χώρους του 500L.
Το αυτοκίνητο δοκιμών εθεάθη να περιφέρεται στο Τορίνο και αμέσως προσέλκυσε το ενδιαφέρον οδηγών και πεζών.
Στη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε σε ιταλικό blog για το αυτοκίνητο, διαπιστώνουμε ότι το καμουφλάζ αφορά σχεδόν αποκλειστικά το πίσω μέρος. Μετά δηλαδή την τρίτη κολώνα, εκεί όπου θα εντοπίζονται οι διαφορές με το 500L.Η αύξηση του μήκους (το αμάξωμα θα φθάνει τα 4,34 m) θα μεταφράζεται σε δυνατότητα τοποθέτησης και τρίτης σειράς καθισμάτων, τα οποία όταν αναδιπλωθούν θα απελευθερώνουν ένα μεγάλο χώρο αποσκευών.
Η γκάμα των κινητήρων δεν θα επιφυλάσσει εκπλήξεις και θα περιλαμβάνει τα γνωστά σύνολα, όπως το δικύλινδρο 0.9 TwinAir, τον 1.3 MultiJet και τον ατμοσφαιρικό 1.4 βενζίνης. Η παγκόσμια πρεμιέρα ίσως γίνει τον επόμενο μήνα στην έκθεση της Γενεύης.
http://www.newsauto.gr
Το στιλάτο μοντέλο της Fiat θα αποκτήσει ως γνωστόν έκδοση με ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις και θα απευθύνεται σε όσους θεωρούν ως μη επαρκείς τους χώρους του 500L.
Το αυτοκίνητο δοκιμών εθεάθη να περιφέρεται στο Τορίνο και αμέσως προσέλκυσε το ενδιαφέρον οδηγών και πεζών.
Στη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε σε ιταλικό blog για το αυτοκίνητο, διαπιστώνουμε ότι το καμουφλάζ αφορά σχεδόν αποκλειστικά το πίσω μέρος. Μετά δηλαδή την τρίτη κολώνα, εκεί όπου θα εντοπίζονται οι διαφορές με το 500L.Η αύξηση του μήκους (το αμάξωμα θα φθάνει τα 4,34 m) θα μεταφράζεται σε δυνατότητα τοποθέτησης και τρίτης σειράς καθισμάτων, τα οποία όταν αναδιπλωθούν θα απελευθερώνουν ένα μεγάλο χώρο αποσκευών.
Η γκάμα των κινητήρων δεν θα επιφυλάσσει εκπλήξεις και θα περιλαμβάνει τα γνωστά σύνολα, όπως το δικύλινδρο 0.9 TwinAir, τον 1.3 MultiJet και τον ατμοσφαιρικό 1.4 βενζίνης. Η παγκόσμια πρεμιέρα ίσως γίνει τον επόμενο μήνα στην έκθεση της Γενεύης.
http://www.newsauto.gr