Ποιος είναι ο Θεσσαλονικιός που αγόρασε τόσο τηλεοπτικό χρόνο για το… «Pretty bra»
Η προβολή της διαφήμισης ξεπερνά σε προβολές ακόμα και το τρέιλερ της δημοφιλούς τουρκικής σειράς «το κορίτσι που αγάπησα». Όσο για το προϊόν «φεύγει» σαν ζεστή φραντζόλα.
Ο λόγος για το θαυματουργό σουτιέν «Pretty Bra», το οποίο φέρεται να συσφίγγει και να μεγαλώνει το γυναικείο στήθος και πιθανότατα ως προϊόν δεν αντικατοπτρίζει το μέγεθος της τεράστιας διαφημιστικής καμπάνιας που στήθηκε για χάρη του, καθώς αυτό προβάλλεται αδιάκοπα και στην prime time ζώνη από τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως το MEGA, τον ΣΚΑΙ και τον ΑΝΤ1.
Όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης κερδίζει τα τριπλάσια και βάλε από όσα επενδύει σε διαφημιστικό τηλεοπτικό χρόνο για να κάνει τη δουλειά του.
Και τα αποτελέσματα μάλλον τον δικαιώνουν, αφού γυναίκες κάθε ηλικίας, μέχρι και καλόγριες που κατεβαίνουν από τα μοναστήρια της Βορείου Ελλάδας, σπεύδουν να το προμηθευτούν. Η επιτυχία μάλιστα ήταν τόσο απρόσμενη που στο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν καν δοκιμαστήρια και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται οι τουαλέτες.
Ο δημιουργός του «Pretty Bra», Στέλιος Τζιώτζιος είναι αυτοδημιούργητος, ξεκίνησε από το μηδέν και επένδυσε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του στο εμπόριο υπό τη μορφή τηλεμάρκετινγκ, ξεκινώντας με διάφορα ευτελή προϊόντα.
Τον τελευταίο χρόνο εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση που πλήττει και την ιδιωτική τηλεόραση, ξεκίνησε να διαφημίζεται στους πιο γνωστούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, ρίχνοντας ουσιαστικά «πόρτα» στα περιφερειακά κανάλια της συμπρωτεύουσας, με τα οποία συνεργαζόταν τα προηγούμενα χρόνια».
Και δεν είχε άδικο αφού εκεί που για παράδειγμα το Mega πουλούσε διαφημιστικό χρόνο σε prime time έναντι 300 ευρώ το δευτερόλεπτο, σήμερα το προσφέρει αντί 100 ευρώ. Αναπόφευκτα λοιπόν εταιρείες τηλεμάρκετινγκ όπως αυτή εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και πλασάρονται δίπλα σε κολοσσούς της αγοράς κάνοντας χρυσές δουλειές.
Οι παραγγελίες πέφτουν βροχή, τα κέρδη αβγατίζουν και η διαφήμιση αυξάνει καταιγιστικά καθώς συνεχίζει να προβάλλεται καθημερινά σε ώρες υψηλής τηλεθέασης. Ωστόσο ο ίδιος προτιμά να διατηρεί χαμηλό προφίλ καθώς αποφεύγει τις συνεντεύξεις, ενώ μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και αρκετές ώρες ίσως και μέρες για να λάβεις μια απάντησή του.
Η προβολή της διαφήμισης ξεπερνά σε προβολές ακόμα και το τρέιλερ της δημοφιλούς τουρκικής σειράς «το κορίτσι που αγάπησα». Όσο για το προϊόν «φεύγει» σαν ζεστή φραντζόλα.
Ο λόγος για το θαυματουργό σουτιέν «Pretty Bra», το οποίο φέρεται να συσφίγγει και να μεγαλώνει το γυναικείο στήθος και πιθανότατα ως προϊόν δεν αντικατοπτρίζει το μέγεθος της τεράστιας διαφημιστικής καμπάνιας που στήθηκε για χάρη του, καθώς αυτό προβάλλεται αδιάκοπα και στην prime time ζώνη από τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως το MEGA, τον ΣΚΑΙ και τον ΑΝΤ1.
Όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης κερδίζει τα τριπλάσια και βάλε από όσα επενδύει σε διαφημιστικό τηλεοπτικό χρόνο για να κάνει τη δουλειά του.
Και τα αποτελέσματα μάλλον τον δικαιώνουν, αφού γυναίκες κάθε ηλικίας, μέχρι και καλόγριες που κατεβαίνουν από τα μοναστήρια της Βορείου Ελλάδας, σπεύδουν να το προμηθευτούν. Η επιτυχία μάλιστα ήταν τόσο απρόσμενη που στο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν καν δοκιμαστήρια και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται οι τουαλέτες.
Ο δημιουργός του «Pretty Bra», Στέλιος Τζιώτζιος είναι αυτοδημιούργητος, ξεκίνησε από το μηδέν και επένδυσε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του στο εμπόριο υπό τη μορφή τηλεμάρκετινγκ, ξεκινώντας με διάφορα ευτελή προϊόντα.
Τον τελευταίο χρόνο εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση που πλήττει και την ιδιωτική τηλεόραση, ξεκίνησε να διαφημίζεται στους πιο γνωστούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, ρίχνοντας ουσιαστικά «πόρτα» στα περιφερειακά κανάλια της συμπρωτεύουσας, με τα οποία συνεργαζόταν τα προηγούμενα χρόνια».
Και δεν είχε άδικο αφού εκεί που για παράδειγμα το Mega πουλούσε διαφημιστικό χρόνο σε prime time έναντι 300 ευρώ το δευτερόλεπτο, σήμερα το προσφέρει αντί 100 ευρώ. Αναπόφευκτα λοιπόν εταιρείες τηλεμάρκετινγκ όπως αυτή εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και πλασάρονται δίπλα σε κολοσσούς της αγοράς κάνοντας χρυσές δουλειές.
Οι παραγγελίες πέφτουν βροχή, τα κέρδη αβγατίζουν και η διαφήμιση αυξάνει καταιγιστικά καθώς συνεχίζει να προβάλλεται καθημερινά σε ώρες υψηλής τηλεθέασης. Ωστόσο ο ίδιος προτιμά να διατηρεί χαμηλό προφίλ καθώς αποφεύγει τις συνεντεύξεις, ενώ μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και αρκετές ώρες ίσως και μέρες για να λάβεις μια απάντησή του.