p

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Η πιο ρομαντική ιστορία που διαβάσατε ποτέ!

Συγκινεί όλες τις γυναίκες γράμμα αναγνώστριας που δημοσιεύτηκε αρχικά στο περιοδικό Hypervocal και έπειτα στην Huffington Post.


Η Sue Johnston έκανε γνωστή τη δική της ιστορία αγάπης.

Εκείνη και ο σύζυγός της John πέρασαν μαζί 46 υπέροχα χρόνια. Κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου εκείνος της πρόσφερε λουλούδια και ένα ρομαντικό σημείωμα που έγραφε πάντα το εξής: "Ο έρωτάς μου για εσένα μεγαλώνει".


Πριν 2 χρόνια ο John πέθανε.

«Τέσσερα παιδιά, 46 μπουκέτα και μια ζωή γεμάτη αγάπη ήταν η κληρονομιά που μου άφησε όταν πέθανε πριν από δύο χρόνια», λέει η 68χρονη Sue Johnston.

Η Sue όμως θα απολάμβανε για πάντα τα σημειώματά του και τα μπουκέτα του, γιατί εκείνος φρόντισε γι' αυτό:

«Την πρώτη φορά του Αγίου Βαλεντίνου που έμεινα μόνη, δέκα μήνες αφότου τον έχασα, σοκαρίστηκα όταν παρέλαβα ένα εκπληκτικό μπουκέτο λουλουδιών, το οποίο μου έστελνε ο… John! Πολύ πληγωμένη και θυμωμένη, τηλεφώνησα στο ανθοπωλείο για να τους πω ότι είχαν κάνει λάθος. Ο ανθοπώλης μου απάντησε: “Όχι, κυρία μου. Δεν έχει γίνει λάθος. Πριν πεθάνει ο σύζυγός σας προπλήρωσε να σας στέλνουμε ανθοδέσμες για πολλά χρόνια και μας ζήτησε να του εγγυηθούμε πως θα συνεχίζετε να λαμβάνετε ανθοδέσμες κάθε 14 Φεβρουαρίου”. Με την καρδιά μου να κοντεύει να σπάσει, έκλεισα το τηλέφωνο και διάβασα την κάρτα: "Η αγάπη μου για εσένα είναι αιώνια"».