Όσοι παρακολουθούν έστω και ελάχιστα τηλεόραση, δύσκολα δε θα έχουν πέσει πάνω σε μία από τις διαφημίσεις για ένα “θαυματουργό” σουτιέν, οι οποίες προβάλλονται αδιάκοπα και στην prime time ζώνη των μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών, στο.....
πλαίσιο μίας τεράστιας διαφημιστικής καμπάνιας.
Ποιος βρίσκεται, όμως πίσω από όλα αυτά; Ένας αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας από τη Θεσσαλονίκη, ο Στέλιος Τζιώτζιος που επένδυσε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του στο εμπόριο υπό τη μορφή τηλεμάρκετινγκ, ξεκινώντας με διάφορα ευτελή προϊόντα, και πλέον καταφέρνει να κερδίζει τα τριπλάσια από όσα επενδύει στα διαφημιστικά αυτά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”, γυναίκες κάθε ηλικίας, μέχρι και καλόγριες που κατεβαίνουν από τα μοναστήρια της Βορείου Ελλάδας, σπεύδουν να προμηθευτούν το “θαυματουργό” σουτιέν.
Η επιτυχία μάλιστα ήταν τόσο απρόσμενη, που στο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν καν δοκιμαστήρια και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται οι τουαλέτες.
Εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση που πλήττει και την ιδιωτική τηλεόραση, ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας ξεκίνησε να διαφημίζεται στους πιο γνωστούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, ρίχνοντας ουσιαστικά “πόρτα” στα περιφερειακά κανάλια της συμπρωτεύουσας, με τα οποία συνεργαζόταν τα προηγούμενα χρόνια.
Οι παραγγελίες πέφτουν βροχή και τα κέρδη αυξάνονται, καθώς αυξάνονται και οι διαφημίσεις, όμως ο ίδιος, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, προτιμά να διατηρεί χαμηλό προφίλ, καθώς αποφεύγει τις συνεντεύξεις.
Ποιος βρίσκεται, όμως πίσω από όλα αυτά; Ένας αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας από τη Θεσσαλονίκη, ο Στέλιος Τζιώτζιος που επένδυσε μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του στο εμπόριο υπό τη μορφή τηλεμάρκετινγκ, ξεκινώντας με διάφορα ευτελή προϊόντα, και πλέον καταφέρνει να κερδίζει τα τριπλάσια από όσα επενδύει στα διαφημιστικά αυτά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”, γυναίκες κάθε ηλικίας, μέχρι και καλόγριες που κατεβαίνουν από τα μοναστήρια της Βορείου Ελλάδας, σπεύδουν να προμηθευτούν το “θαυματουργό” σουτιέν.
Η επιτυχία μάλιστα ήταν τόσο απρόσμενη, που στο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν καν δοκιμαστήρια και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται οι τουαλέτες.
Εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση που πλήττει και την ιδιωτική τηλεόραση, ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας ξεκίνησε να διαφημίζεται στους πιο γνωστούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, ρίχνοντας ουσιαστικά “πόρτα” στα περιφερειακά κανάλια της συμπρωτεύουσας, με τα οποία συνεργαζόταν τα προηγούμενα χρόνια.
Οι παραγγελίες πέφτουν βροχή και τα κέρδη αυξάνονται, καθώς αυξάνονται και οι διαφημίσεις, όμως ο ίδιος, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, προτιμά να διατηρεί χαμηλό προφίλ, καθώς αποφεύγει τις συνεντεύξεις.