p

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Αυτό είναι το νέο HTC One

Κινούμενη γύρω από τη γενική παραδοχή πως «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς», η HTC παρουσίασε του νέο One.
Το κορυφαίο της smartphone βγήκε από τις τσέπες των στελεχών της λίγες ημέρες πριν από το Mobile World Congress της Βαρκελώνης. Και ο Peter Chou προτίμησε το απρόσμενα ηλιόλουστο Λονδίνο –παράλληλη παρουσίαση έγινε και στη Νέα Υόρκη, για να εμφανιστεί στη σκηνή κρατώντας τη συσκευή με την οποία η HTC φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία χρήσης που μπορεί να προσφέρει ένα κινητό τηλέφωνο ως το βασικό εργαλείο στην ψηφιακή μας καθημερινότητα.

«Οι άνθρωποι σήμερα κατακλύζονται από μια συνεχή ροή ενημερώσεων, ειδήσεων και πληροφοριών. Αν και τα smartphones είναι ένας από τους βασικούς τρόπους να μένουμε σε επαφή με τα πρόσωπα και τις πληροφορίες που μας ενδιαφέρουν, ο παραδοσιακός σχεδιασμός τους απέτυχε να συμβαδίσει με τον τρόπο που οι χρήστες τα χρησιμοποιούν στην πράξη», υποστήριξε ο CEO της HTC Corporation.

«Χρειάζεται μια νέα, συναρπαστική προσέγγιση και με το νέο One σκεφτήκαμε ξανά, από το μηδέν, την εμπειρία που προσφέρουν στους χρήστες τα smartphones, ώστε να ανταποκριθούμε σε αυτή τη νέα πραγματικότητα», είπε ο Peter Chou.

Με άλλα λόγια, στο συμπαγές ενιαίο σώμα αλουμινίου του νέου One, η HTC προσφέρει μια σειρά καινοτομιών λογισμικού, που πατάνε πάνω στο γνωστό –σε όσους έχουν πιάσει στα χέρια τους κάποια συσκευή της HTC τα τελευταία χρόνια- περιβάλλον του Sense. Και μάλλον όχι τυχαία. Το γεγονός ότι το One παραμένει μια Android συσκευή αναφέρθηκε μια και μοναδική φορά προς τος τέλος της παρουσίασης.

Στο κέντρο της διαφοροποιημένης εμπειρίας που θέλει να προσφέρει στον χρήστη το νέο One βρίσκεται το HTC BlinkFeed. Μεταμορφώνει την αρχική οθόνη σε ένα ενιαίο live stream πληροφοριών που ενδιαφέρουν προσωπικά τον χρήστη, όπως ενημερώσεις από κοινωνικά δίκτυα, ειδήσεις και φωτογραφίες, ώστε να μη χρειάζεται να πηγαίνει από εφαρμογή σε εφαρμογή για να μάθει ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στον κόσμο και στον ψηφιακό του περίγυρο. Κάτι αντίστοιχο, βέβαια, γίνεται και με το Flipboard, την εφαρμογή που συγκεντρώνει και κατηγοριοποιεί ειδήσεις και ενημερώσεις με βάση τις προτιμήσεις μας στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η παρθενογένεση πρέπει να υφίσταται ως η μοναδική διαδικασία εξέλιξης.



Και στο συγκεκριμένο σημείο η HTC επιχειρεί να κάνει τη διαφορά, καθώς μέσω του BlinkFeed θα προσφέρει περιεχόμενο -ο βασιλιάς που λέγαμε στην αρχή- από 1.400 και βάλε πηγές ενημέρωσης, με περισσότερα από 10.000 δημοσιεύματα την ημέρα. Στη σχετική λίστα με τις «πηγές» φιγουράρουν ήδη δυνατά ονόματα, όπως ο όμιλος μέσων ενημέρωσης AOL, το ESPN, το MTV, το Vice Media, το CoolHunting και το Reuters.

Από εκεί πέρα, η HTC χαρακτηρίζει «επαναστατική» την κάμερα UltraPixel, θέλοντας, λέει, να επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που οι χρήστες απαθανατίζουν, ξαναζούν και μοιράζονται τις πιο σημαντικές στιγμές τους. Και εδώ, πίσω από τον όρο UltraPixel, υπάρχει το πιο σοβαρό ερωτηματικό, καθώς η HTC επέλεξε να εξοπλίσει το κορυφαίο της smartphone με οπτικό σένσορα που μέσα από την αποκωδικοποίηση των σχετικών specs προκύπτει πως έχει ανάλυση περίπου στα 4 Megapixels, όταν οι καταναλωτές -και ειδικά σε αυτή την κατηγορία συσκευών- έχουν πλέον συνηθίσει να βλέπουν το κάθε τι που αναφέρεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά να ανεβαίνει διαρκώς κλίμακα. Βέβαια, η ταϊβανέζικη φίρμα απάντησε ήδη πως αφενός τα περισσότερα Megapixels δεν εξασφαλίζουν από μόνα τους καλύτερες λήψεις (αυτό είναι αλήθεια) και αφετέρου ότι το One (και καμάρι της) προσφέρει υψηλότερη φωτογραφική ποιότητα, καθώς ο φακός απορροφά 300% περισσότερο φως από αυτό που συνήθως συλλαμβάνουν οι κάμερες στα κινητά τηλέφωνα. Κατά την HTC «η νέα αυτή προσέγγιση προσφέρει επίσης εξαιρετικές επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού και μια σειρά άλλων βελτιώσεων σε φωτογραφίες και βίντεο». Ο χρόνος και οι δοκιμές θα δείξουν τι πραγματικά μπορεί να καταφέρει στο φωτογραφικό κομμάτι το νέο HTC One.

Πάντως, η νέα λειτουργία HTC Zoe δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να τραβούν φωτογραφίες που ζωντανεύουν σε αποσπάσματα διάρκειας τριών δευτερολέπτων. Αυτά τα αποσπάσματα, οι φωτογραφίες και τα βίντεο στη συνέχεια προβάλλονται με έναν τρόπο που μεταμορφώνει ένα σύνολο στατικών φωτογραφιών σε ένα άλμπουμ ζωντανών αναμνήσεων. Δημιουργεί, επίσης, βίντεο με τις πιο σημαντικές στιγμές από κάθε γεγονός, που αποτελούνται από αποσπάσματα και φωτογραφίες, με συνοδεία μουσικής και επαγγελματικά σχεδιασμένες αλλαγές σκηνής, μεταβάσεις και εφέ.

Δυο μικροσκοπικά ηχεία με ειδικό ενισχυτή και τη γνωστή τεχνολογία βελτίωσης του ηχητικής αναπαραγωγής Beats Audio συνθέτουν αυτό που η HTC ονομάζει πλέον «BoomSound». Ενώ για την εγγραφή χρησιμοποιούνται διπλά μικρόφωνα και ειδική επεξεργασία, που υπόσχονται καθαρό και πλούσιο ήχο στα βίντεο υψηλής ανάλυσης.

Στα τυπικά –για την κατηγορία- το HTC One διαθέτει οθόνη 4,7 ινστών ανάλυσης 1080p, τετραπύρηνο επεξεργαστή στο 1,7 Ghz και θα διατεθεί σε δυο εκδόσεις, με χωρητικότητα 32 και 64 Gb. Εκεί όμως που βγαίνει μπροστά από τον ανταγωνισμό είναι τα πίξελ ανά ίντσα οθόνης που φτάνουν τα 468, αφήνοντας πίσω του ότι άλλο έχει παρουσιαστεί σε φορητή συσκευή μέχρι σήμερα.

Το νέο HTC One θα κυκλοφορήσει αρχικά σε 80 χώρες -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- το τελευταίο δεκαήμερο του Μαρτίου και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 750 ευρώ (είπαμε, flagship είναι αυτό).