p

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Η έγκυος Kim με μπικίνι

Αποφάσισε να αφήσει κατά μέρους τις ντροπές, καθώς μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της, φορούσε όλο μαύρα και κλειστά ρούχα.
Τώρα τα πετάει όλα για χάρη του περιοδικού DuJour για χάρη του οποίου φωτογραφίζεται με μπικίνι και δείχνει να απολαμβάνει την εγκυμοσύνη της.



Η φωτογράφηση έγινε από τον Bruce Weber στο σπίτι του στο Μαϊάμι πέντε μέρες μετά την ανακοίνωση του χαρμόσυνου γεγονότος για το ζευγάρι από τον Kanye West.

Όπως αναφέρει στη συνέντευξή της η Kim, έχει εύκολη εγκυμοσύνη, χωρίς πρωινές αδιαθεσίες ή ναυτίες. "Έλεγα ότι ανυπομονώ να μείνω έγκυος για να τρώω ό,τι θέλω, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό. Σκέφτομαι ότι θέλω να τρώω όσο πιο υγιεινά γίνεται!".



Για τη σχέση της με τον πατέρα του παιδιού της Kanye τονίζει ότι της έμαθε πολλά για την ιδιωτική ζωή. "Είμαι έτοιμη να μην είμαι τόσο ανοιχτή γι' αρκετά πράγματα, όπως είναι οι σχέσεις μου. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν χρειάζεται να ξέρει ο καθένας τα πάντα. Βάζω σε σειρά τις προτεραιότητές μου". Μάλσιτα, δεν βγάζει πλέον φωτογραφίες με θαυμαστές, καθώς, όπως λέει "δεν με αφήνει ο φίλος μου".



Για τη σιλουέτα της τονίζει: "Επειδή έχω μεγάλο στήθος αν φορούσα φαρδιά ρούχα θα με έκανε να μοιάζω πιο χοντρή, οπότε δείχνω τη μέση μου ή κάτι άλλο, οπότε έμαθα να ντύνομαι με συγκεκριμένο τρόπο".