Αυτή τη φορά στρέφεται εναντίον του Gmail
Η Microsoft δίνει συνέχεια στη διαφημιστική της καμπάνια, «Scroogled», με στόχο τις υπηρεσίες της Google, στρέφοντας αυτή τη φορά τα βέλη της στο Gmail.
Όταν ξεκίνησε η συγκεκριμένη καμπάνια, αρχικός στόχος ήταν η υπηρεσία Google Shopping, με τη Microsoft να κατηγορεί τη Google τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της, βγαίνουν με βάση τις πληρωμένες διαφημίσεις και όχι με κριτήριο τη σχετικότητα τους με αυτό που ζητάει ο χρήστης.
Αυτή τη φορά, η Microsoft στρέφεται εναντίον του γνωστού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail, υποστηρίζοντας την άποψη πως η μηχανή της Google, αναζητά λέξεις κλειδιά, ακόμα και μέσα από τα εμπιστευτικά emails των χρηστών, ώστε να εμφανίσει στοχευμένες διαφημίσεις, καταπατώντας κατάφωρα την ιδιωτικότητά τους.
Μάλιστα, τονίζεται πως το 70% των χρηστών έχουν πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ από αυτούς που έχουν πλήρη επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει.
Φυσικά, πρόκειται για διαφημιστική καμπάνια, οπότε η λύση που προτείνει η Microsoft είναι η χρήση του Outlook mail, που όπως εγγυάται η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές, σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Η Microsoft δίνει συνέχεια στη διαφημιστική της καμπάνια, «Scroogled», με στόχο τις υπηρεσίες της Google, στρέφοντας αυτή τη φορά τα βέλη της στο Gmail.
Όταν ξεκίνησε η συγκεκριμένη καμπάνια, αρχικός στόχος ήταν η υπηρεσία Google Shopping, με τη Microsoft να κατηγορεί τη Google τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της, βγαίνουν με βάση τις πληρωμένες διαφημίσεις και όχι με κριτήριο τη σχετικότητα τους με αυτό που ζητάει ο χρήστης.
Αυτή τη φορά, η Microsoft στρέφεται εναντίον του γνωστού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail, υποστηρίζοντας την άποψη πως η μηχανή της Google, αναζητά λέξεις κλειδιά, ακόμα και μέσα από τα εμπιστευτικά emails των χρηστών, ώστε να εμφανίσει στοχευμένες διαφημίσεις, καταπατώντας κατάφωρα την ιδιωτικότητά τους.
Μάλιστα, τονίζεται πως το 70% των χρηστών έχουν πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ από αυτούς που έχουν πλήρη επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει.
Φυσικά, πρόκειται για διαφημιστική καμπάνια, οπότε η λύση που προτείνει η Microsoft είναι η χρήση του Outlook mail, που όπως εγγυάται η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές, σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.