Τη γνωρίσαμε μέσα από την επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Το νησί», ωστόσο
φέτος τη συναντάμε σε μία προκλητική ερμηνεία στην παράσταση «Κόκκινα
Φανάρια».
Ο λόγος για την Ευγενία Δημητροπούλου που «κλέβει» τις εντυπώσεις στο Εθνικό θέατρο υποδυόμενη τη Μυρσίνη, μια 16χρονη πόρνη, η οποία όχι μόνο επιβιώνει στην Τρούμπα του ’60 πουλώντας έρωτα, αλλά είναι και η μόνη ανάμεσα στις υπόλοιπες τραγικές γυναίκες που αποκτά στο τέλος το δικό της «σπίτι».
Κι ενώ θα περίμενε κανείς να είναι εξοικειωμένη λόγω του ρόλου της με το επάγγελμα της πόρνης, η ηθοποιός εκφράζει σε συνέντευξή της στην Real life, την απορία πώς κάποιες γυναίκες πληρώνονται για να κάνουν έρωτα.
«Για μένα είναι κάτι τόσο αγνό ό,τι έχει να κάνει με τον έρωτα, που μου φαίνεται παράλογο ακόμα και το να πηγαίνουν οι άνδρες για σεξ με πληρωμή. Μάλιστα, είχα την εντύπωση πως δεν υπήρχαν πλέον σήμερα “σπίτια” στην Αθήνα. Γι’ αυτό όταν άκουσα πως λειτουργούν ακόμα και στις μέρες μας το πρώτο που ρώτησα ήταν: “Έχουν κόσμο;”»
Ο λόγος για την Ευγενία Δημητροπούλου που «κλέβει» τις εντυπώσεις στο Εθνικό θέατρο υποδυόμενη τη Μυρσίνη, μια 16χρονη πόρνη, η οποία όχι μόνο επιβιώνει στην Τρούμπα του ’60 πουλώντας έρωτα, αλλά είναι και η μόνη ανάμεσα στις υπόλοιπες τραγικές γυναίκες που αποκτά στο τέλος το δικό της «σπίτι».
Κι ενώ θα περίμενε κανείς να είναι εξοικειωμένη λόγω του ρόλου της με το επάγγελμα της πόρνης, η ηθοποιός εκφράζει σε συνέντευξή της στην Real life, την απορία πώς κάποιες γυναίκες πληρώνονται για να κάνουν έρωτα.
«Για μένα είναι κάτι τόσο αγνό ό,τι έχει να κάνει με τον έρωτα, που μου φαίνεται παράλογο ακόμα και το να πηγαίνουν οι άνδρες για σεξ με πληρωμή. Μάλιστα, είχα την εντύπωση πως δεν υπήρχαν πλέον σήμερα “σπίτια” στην Αθήνα. Γι’ αυτό όταν άκουσα πως λειτουργούν ακόμα και στις μέρες μας το πρώτο που ρώτησα ήταν: “Έχουν κόσμο;”»