Στην πρώτη 10άδα των ναυτιλιακών Ομίλων με τις περισσότερες εν εξελίξει ναυπηγήσεις πλοίων φιγουράρει το όνομα του Γιάννη Αγγελικούση.
Σε μία περίοδο που η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα οι Έλληνες εφοπλιστές σύρουν τον χορό των επενδύσεων.
Συνεχίζουν ένα πρόγραμμα συνεχούς ανανέωσης του στόλου τους, είτε μέσω των προγραμμάτων ναυπηγήσεων που σταδιακά ολοκληρώνονται, είτε μέσω αγορών μεταχειρισμένων αλλά ποιοτικών πλοίων νέας ηλικίας.
Ειδικότερα βρίσκεται στην 10η θέση με 24 πλοία στις ναυπηγικές κλίνες συνολικής χωρητικότητας 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων. Το ναυπηγικό πρόγραμμα είναι συνολικής αξίας 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarkson στην πρώτη θέση, με βάση και τη συνολική χωρητικότητα των υπό ναυπήγηση πλοίων βρίσκεται ο όμιλος του Φρέντρικσεν με 76 πλοία χωρητικότητας 6.9 εκατομμυρίων δολαρίων και ακολουθούν ο γιαπωνέζικος όμιλος Mitsui με 56 πλοία , συνολικής χωρητικότητας 6,8 εκατομμυρίων δολαρίων και τρίτη η China Shipping η οποία κτίζει περισσότερα πλοία από του Γιαπωνέζοι 64 όμως έχουν μικρότερη χωρητικότητα 5,2 εκατομμύρια τόνους.
Ο Όμιλος Αγγελικούση, ο οποίος έχει από τους μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως που αποτελείται από φορτηγά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Οι τρεις εταιρείες που έχει είναι η Maran Τankers με 44 δεξαμενόπλοια, η Anangel με 42 φορτηγά, και η MaranGas 7 μεταφοράς αερίου εκ των οποίων πέντε είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου LNG και 2 LPG. Ο στόλος του αποτελείται από 91 πλοία εκ των οποίων τα 80 είναι υπό ελληνική σημα
Σε μία περίοδο που η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα οι Έλληνες εφοπλιστές σύρουν τον χορό των επενδύσεων.
Συνεχίζουν ένα πρόγραμμα συνεχούς ανανέωσης του στόλου τους, είτε μέσω των προγραμμάτων ναυπηγήσεων που σταδιακά ολοκληρώνονται, είτε μέσω αγορών μεταχειρισμένων αλλά ποιοτικών πλοίων νέας ηλικίας.
Ειδικότερα βρίσκεται στην 10η θέση με 24 πλοία στις ναυπηγικές κλίνες συνολικής χωρητικότητας 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων. Το ναυπηγικό πρόγραμμα είναι συνολικής αξίας 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarkson στην πρώτη θέση, με βάση και τη συνολική χωρητικότητα των υπό ναυπήγηση πλοίων βρίσκεται ο όμιλος του Φρέντρικσεν με 76 πλοία χωρητικότητας 6.9 εκατομμυρίων δολαρίων και ακολουθούν ο γιαπωνέζικος όμιλος Mitsui με 56 πλοία , συνολικής χωρητικότητας 6,8 εκατομμυρίων δολαρίων και τρίτη η China Shipping η οποία κτίζει περισσότερα πλοία από του Γιαπωνέζοι 64 όμως έχουν μικρότερη χωρητικότητα 5,2 εκατομμύρια τόνους.
Ο Όμιλος Αγγελικούση, ο οποίος έχει από τους μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως που αποτελείται από φορτηγά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Οι τρεις εταιρείες που έχει είναι η Maran Τankers με 44 δεξαμενόπλοια, η Anangel με 42 φορτηγά, και η MaranGas 7 μεταφοράς αερίου εκ των οποίων πέντε είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου LNG και 2 LPG. Ο στόλος του αποτελείται από 91 πλοία εκ των οποίων τα 80 είναι υπό ελληνική σημα