p

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

TUS: Αν δεν ήμουν τρελός δεν θα υπήρχα στην μουσική


Για τα όσα λέγονται για την καταγωγή του αλλά και το μυστικό της επιτυχίας του...
μίλησε μεταξύ άλλων στο περιοδικό "Εγώ! Weekly" ο ΤUS.

Σε όσους υποστηρίζουν πως είναι Αλβανός ο ράπερ απαντά: "Δεν ισχύει κάτι τέτοιο και το έχω αποδείξει
. Έχω κάνει αντίγραφο της ταυτότητάς μου και την έχουν ανεβάσει διάφορα blogs. Πιο παλιά είχαν γράψει ότι με είχε πατήσει αυτοκίνητο και είμαι νεκρός. Τριάντα άνθρωποι υποστηρίζουν κάτι που δεν ισχύει και εγώ με μια κίνηση κάνω όλο τον κόσμο να γελάει μαζί τους. Μου αρέσει να γελοιοποιώ αυτά που μεγαλοποιούν".

Όσο για το μυστικό της επιτυχίας του, αυτό είναι η τρέλα!
"Θεωρώ ότι είμαι τρελός, γιατί εάν δεν ήμουν, δεν θα υπήρχα στη μουσική, σε ένα χώρο με τόσους ανθρώπους, που προσπαθούν επί χρόνια να κάνουν κάτι. Η τρέλα βγαίνει μέσα από την μουσική μου. Εκεί, διοχετεύω την ενέργειά μου. Στην ζωή μου είμαι ήπιων τόνων" δήλωσε.