Ο τζίρος σε ρούχα και παπούτσια εμφανίζει μείωση πάνω από 20%
Από το περίφημο «μικρό μαύρο φόρεμα», σήμα κατατεθέν του επώνυμου ρούχου έως το 2008, σήμερα έχει απομείνει μόνο το… μαύρο, καθώς ο κλάδος των επώνυμων ειδών ένδυσης - υπόδυσης, μέσα σε πέντε χρόνια έχει χάσει περίπου το 70% της αξίας του.
Όπως αναφέρει ο Κόσμος του Επενδυτή, μεγάλα ονόματα του διεθνούς εμπορίου αναγκάζονται είτε να καταφεύγουν στις «αγκαλιές» ελάχιστων ισχυρών ομίλων, είτε να παραδίνουν απευθείας εμπόρευμα σε όποιον πληρώνει μετρητοίς, είτε να αποχωρούν από τη χώρα.
Αρκεί μια βόλτα στην κοσμική Κηφισιά και στο Κολωνάκι για να διαπιστώσει κάποιος τις κοσμογονικές αλλαγές που έφερε η κρίση στην αγορά των επώνυμων ειδών ένδυσης και υπόδυσης. Δύο στα δέκα καταστήματα έχουν κατεβάσει ρολά στην έως πρότινος εμβληματική αγορά της Κηφισιάς, ενώ πολλά από τα καταστήματα ένδυσης και υπόδυσης έχουν μετατραπεί τους τελευταίους μήνες σε μπιστρό, εστιατόρια και καφετέριες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από αύξηση πωλήσεων, έστω και οριακή, το 2009, όταν δηλαδή «λεφτά υπήρχαν», το 2012 ο τζίρος σε ρούχα και παπούτσια εμφανίζει μείωση πάνω από 20%, που είναι μάλιστα η μεγαλύτερη σε ποσοστιαίο επίπεδο μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών καταστημάτων.
Από το περίφημο «μικρό μαύρο φόρεμα», σήμα κατατεθέν του επώνυμου ρούχου έως το 2008, σήμερα έχει απομείνει μόνο το… μαύρο, καθώς ο κλάδος των επώνυμων ειδών ένδυσης - υπόδυσης, μέσα σε πέντε χρόνια έχει χάσει περίπου το 70% της αξίας του.
Όπως αναφέρει ο Κόσμος του Επενδυτή, μεγάλα ονόματα του διεθνούς εμπορίου αναγκάζονται είτε να καταφεύγουν στις «αγκαλιές» ελάχιστων ισχυρών ομίλων, είτε να παραδίνουν απευθείας εμπόρευμα σε όποιον πληρώνει μετρητοίς, είτε να αποχωρούν από τη χώρα.
Αρκεί μια βόλτα στην κοσμική Κηφισιά και στο Κολωνάκι για να διαπιστώσει κάποιος τις κοσμογονικές αλλαγές που έφερε η κρίση στην αγορά των επώνυμων ειδών ένδυσης και υπόδυσης. Δύο στα δέκα καταστήματα έχουν κατεβάσει ρολά στην έως πρότινος εμβληματική αγορά της Κηφισιάς, ενώ πολλά από τα καταστήματα ένδυσης και υπόδυσης έχουν μετατραπεί τους τελευταίους μήνες σε μπιστρό, εστιατόρια και καφετέριες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από αύξηση πωλήσεων, έστω και οριακή, το 2009, όταν δηλαδή «λεφτά υπήρχαν», το 2012 ο τζίρος σε ρούχα και παπούτσια εμφανίζει μείωση πάνω από 20%, που είναι μάλιστα η μεγαλύτερη σε ποσοστιαίο επίπεδο μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών καταστημάτων.