Νέα πατέντα θέλει κατοχυρώνει το γνωστό κοινωνικό δίκτυο
Το Facebook ψάχνει συνεχώς για νέους τρόπους να μεγαλώσει τα έσοδα και φυσικά τα κέρδη του. Σε αυτή τη λογική κινείται και η νέα πατέντα που ήρθε στη δημοσιότητα, που θα ζητά από τους χρήστες χρήματα αν θέλουν να αφαιρέσουν υλικό διαφημίσεων.
Ο κάθε χρήστης που θα καταβάλλει το αντίστοιχο ποσό θα μπορεί να διαμορφώσει τη δεξιά στήλη των διαφημίσεων όπως θέλει εκείνος. Φυσικά αφαιρώντας όλες τις διαφημίσεις και βάζοντας φωτογραφίες τραγούδια, η μηνύματα, που εκείνος επιλέγει.
Η νέα πατέντα έχει τίτλο «Paid Profile Personalization» και δεν είναι ακριβώς καινούρια. Είχε κατοχυρωθεί από το 2011, ενώ εμπνευστής της φαίνεται να είναι ο ίδιος ο Zuckerberg.
Στην έκθεση που συνοδεύει την πατέντα γίνεται ξεκάθαρο πως «ο κάθε χρήστης θα μπορεί να επιλέξει ένα ή και περισσότερα αντικείμενα για να αντικαταστήσει τις διαφημίσεις ή και άλλα στοιχεία, που εμφανίζονται στους επισκέπτες του προφίλ του και που μέχρι σήμερα επιλέγονταν από το σύστημα του κοινωνικού δικτύου».
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το πότε θα τεθεί σε εφαρμογή αυτή η λειτουργία,κ με τους υπευθύνους του Facebook να αρνούνται να σχολιάσουν τις διαρροές.
Το Facebook ψάχνει συνεχώς για νέους τρόπους να μεγαλώσει τα έσοδα και φυσικά τα κέρδη του. Σε αυτή τη λογική κινείται και η νέα πατέντα που ήρθε στη δημοσιότητα, που θα ζητά από τους χρήστες χρήματα αν θέλουν να αφαιρέσουν υλικό διαφημίσεων.
Ο κάθε χρήστης που θα καταβάλλει το αντίστοιχο ποσό θα μπορεί να διαμορφώσει τη δεξιά στήλη των διαφημίσεων όπως θέλει εκείνος. Φυσικά αφαιρώντας όλες τις διαφημίσεις και βάζοντας φωτογραφίες τραγούδια, η μηνύματα, που εκείνος επιλέγει.
Η νέα πατέντα έχει τίτλο «Paid Profile Personalization» και δεν είναι ακριβώς καινούρια. Είχε κατοχυρωθεί από το 2011, ενώ εμπνευστής της φαίνεται να είναι ο ίδιος ο Zuckerberg.
Στην έκθεση που συνοδεύει την πατέντα γίνεται ξεκάθαρο πως «ο κάθε χρήστης θα μπορεί να επιλέξει ένα ή και περισσότερα αντικείμενα για να αντικαταστήσει τις διαφημίσεις ή και άλλα στοιχεία, που εμφανίζονται στους επισκέπτες του προφίλ του και που μέχρι σήμερα επιλέγονταν από το σύστημα του κοινωνικού δικτύου».
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το πότε θα τεθεί σε εφαρμογή αυτή η λειτουργία,κ με τους υπευθύνους του Facebook να αρνούνται να σχολιάσουν τις διαρροές.