p

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Η Irina Shayk ζηλεύει τις καμπύλες της Vergara

Είναι μια από τις πιο γνωστές, «καυτές» και ποθητές γυναίκες του πλανήτη, όμως τη χαρά να τη…
χαίρεται την Irina Shayk την έχει μόνο ο Cristiano Ronaldo, ενώ τα σέξι χτυπήματά της για τον υπόλοιπο αντρικό πληθυσμό έρχονται κυρίως από τις πασαρέλες και τις φωτογραφήσεις από γνωστή εταιρεία εσωρούχων, της οποίας είναι ένας από τους πιο γνωστούς «αγγέλους».

Στην πιο πρόσφατη συνέντευξή της, αποκλειστικά στο Celebuzz, η Ρωσίδα καλλονή αποκαλυπτικά πολλά πράγματα για εκείνη που δεν είναι γνωστά, καθώς και πολλά μυστικά ομορφιάς της!



Το καλλίγραμμο και με… «θανατηφόρες» αναλογίες σώμα της είναι αποτέλεσμα συστηματικής και έντονης εκγύμνασης. «Όμως, δεν παλεύω με δίαιτες. Ήμουν τυχερή γιατί κληρονόμησα γονίδια από τους γονείς μου που μου επιτρέπουν να τρώω ότι με ευχαριστεί, παρόλο που τελικά επιλέγω να τρέφομαι υγιεινά. Αμέσως, μετά πίνω νερό καρύδας ή χυμό καρότου που με κρατάει ενυδατωμένη. Γυμνάζομαι όμως και στο σπίτι το απόγευμα. Οι αγαπημένες μου ασκήσεις είναι το boxing, αλλά και το τρέξιμο».

Το αγαπημένο σημείο του κορμιού της είναι «ο… ποπός μου! Και τον γυμνάζω πολύ, είναι πολύ σημαντικός για μια γυναίκα! Είμαι 27 χρονών και θέλω να είμαι σίγουρη ότι θα είναι έτσι και στα 37 μου! Είμαι τελειομανής και ασκώ πολύ μεγάλη κριτική στον εαυτό μου».

Δηλώνει ότι της αρέσει να βλέπει όμορφους και σέξι ανθρώπους, ενώ το αγαπημένο της «διάσημο» κορμί είναι αυτό «της Sofia Vergara, επειδή είναι σέξι και με καμπύλες. Προτιμώ το δικό της κορμί, από τις πολύ αδύνατες γυναίκες».

Όταν δεν βρίσκεται μπροστά από τις κάμερες, επιλέγει να ντύνεται «casual. Φοράω σπάνια ψηλοτάκουνα και συνήθως κυκλοφορώ χωρίς ίχνος makeup».

Τη δουλειά της τη λατρεύει και δηλώνει ότι ακόμα δεν έχει κάνει όλα όσα ήθελε. Όμως, για το μέλλον της σκέφτεται ότι «θέλω να παντρευτώ, να κάνω μια μεγάλη οικογένεια και να αποκτήσω πολλά παιδιά. Πιστεύω πολύ στο timing και όταν νιώσω ότι έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή να το κάνω, θα αποσυρθώ».

Αυτό που δεν ξέρει κανείς μέχρι τώρα για εκείνη είναι ότι «μου αρέσει να γελάω και να κάνω τους άλλους να γελάνε. Όταν είμαι με την αδερφή μου, τους πειράζουμε συνέχεια όλους. Πάντα μου λέει ότι αν μας έβλεπε κανείς σε τέτοιες στιγμές, δε θα πίστευε στα μάτια του».

Αναφέρεται επίσης και στην Kate Upton, λέγοντας για εκείνη ότι είναι «ένα πολύ καλό κορίτσι. Τα πάει πολύ καλά και της εύχομαι τα καλύτερα στην καριέρα της!».

Όταν ρωτήθηκε αν ποτέ θα έβλεπε τον εαυτό της στη μεγάλη οθόνη, η Irina απάντησε ότι της έχουν γίνει ήδη προτάσεις, ενώ ο ιδανικός για εκείνη χαρακτήρας είναι «μια Ρωσίδα κατάσκοπος ή το κορίτσι του James Bond».