Το supercar θα βρίσκεται στις 5 Μαρτίου στη Γενεύη
Η McLaren ανακοίνωσε πως το σεντόνι πάνω από το νέο supercar της, P1, που θα βρίσκεται στο Σαλόνι της Γενεύης, θα τραβήξει o πρόεδρος της McLaren μαζί με το Sergio Perez (πιλότος της F1).
Ο πρόεδρος της McLaren, Ron Dennis, και ο πιλότος της Formula 1, Sergio Perez είναι οι δύο παρουσίες που θα αποκαλύψουν επίσημα τη νέα McLaren P1 στο Σαλόνι της Γενεύης. Το supercar θα βρίσκεται στις 5 Μαρτίου επάνω σε πλατφόρμα του περιπτέρου της εταιρείας και θα αδημονεί να αποκαλύψει τα… κάλη του.
Να θυμίσουμε ότι η McLaren P1 θα κατασκευαστεί σε 375 μονάδες και εφοδιάζεται με Twin-Turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 lt, ο οποίος εδράζεται στο κέντρο και συνεργάζεται αρμονικά με έναν άκρως αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας συνδυαστικά ισχύ 916 ίππων και 917 Nm ροπής!
Επιπροσθέτως την συνοδεύουν συστήματα όπως το IPAS (Instant Power Assist System) και το DRS (Drag Reduction System) το οποίο προέρχεται από την Formula 1 και με το πάτημα ενός κουμπιού κινεί την πίσω αεροτομή, μειώνοντας τις αντιστάσεις και αυξάνοντας την ίδια στιγμή την τελική ταχύτητα.
Πηγή: autotriti.gr
Η McLaren ανακοίνωσε πως το σεντόνι πάνω από το νέο supercar της, P1, που θα βρίσκεται στο Σαλόνι της Γενεύης, θα τραβήξει o πρόεδρος της McLaren μαζί με το Sergio Perez (πιλότος της F1).
Ο πρόεδρος της McLaren, Ron Dennis, και ο πιλότος της Formula 1, Sergio Perez είναι οι δύο παρουσίες που θα αποκαλύψουν επίσημα τη νέα McLaren P1 στο Σαλόνι της Γενεύης. Το supercar θα βρίσκεται στις 5 Μαρτίου επάνω σε πλατφόρμα του περιπτέρου της εταιρείας και θα αδημονεί να αποκαλύψει τα… κάλη του.
Να θυμίσουμε ότι η McLaren P1 θα κατασκευαστεί σε 375 μονάδες και εφοδιάζεται με Twin-Turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 lt, ο οποίος εδράζεται στο κέντρο και συνεργάζεται αρμονικά με έναν άκρως αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας συνδυαστικά ισχύ 916 ίππων και 917 Nm ροπής!
Επιπροσθέτως την συνοδεύουν συστήματα όπως το IPAS (Instant Power Assist System) και το DRS (Drag Reduction System) το οποίο προέρχεται από την Formula 1 και με το πάτημα ενός κουμπιού κινεί την πίσω αεροτομή, μειώνοντας τις αντιστάσεις και αυξάνοντας την ίδια στιγμή την τελική ταχύτητα.
Πηγή: autotriti.gr