Απογοητευτική εμφάνιση σημείωσε στην Αυστραλία
Τα πράγματα στη McLaren είναι στραβά. Η εμφάνιση της ομάδας στην Αυστραλία ήταν το λιγότερο απογοητευτική. Απάντηση στο ερώτημα γιατί η McLaren δεν είναι γρήγορη δεν έχει δοθεί.
Πριν από τον αγώνα βγήκε μια ιστορία από το δημοσιογράφο Adam Cooper. Ο Whitmarsh του εκμυστηρεύτηκε ότι είχαν βάλει εξαρτήματα της ανάρτησης ανάποδα και το μονοθέσιο πέταγε στη Jerez.
Όταν κατάλαβαν το λάθος και τα τοποθέτησαν σωστά, το πρόβλημα φάνηκε και ο προβληματισμός χτύπησε κόκκινο.
Η McLaren έχει αλλάξει την φιλοσοφία της στην εμπρός ανάρτηση και ακολουθεί αυτή της Ferrari. Κερδίζει χώρο κάτω από το ρύγχος, αλλά αυτό φέρνει πρόβλημα στην διαχείριση των ελαστικών.
Και τώρα τι; Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε μέχρι και το Μπαχρέιν που είναι ο 4ος αγώνας της σαιζόν. Όπως και με την Ferrari πέρσι οι μηχανικοί θα προσπαθήσουν να βρουν τις απαντήσεις στα ερωτήματα μέχρι τότε.
Ο Whitmarsh απέκλεισε το ενδεχόμενο να γυρίσουν στο περσινό μονοθέσιο, οπότε δεν υπάρχει εναλλακτική από το να λύσουν το πρόβλημα και να δουν το 2014 λίγο πιο νωρίς. Και το 2003 είχαν πρόβλημα στο μονοθέσιο και αναγκάστηκαν να τρέξουν με ένα βελτιωμένο του 2002.
Τότε την σχεδιαστική ομάδα είχε υπό την επίβλεψή του ο Adrian Newey, και σύμφωνα με μέλος της ομάδας, προσπάθησαν να πάρουν κάθε εξάρτημα και να το φέρουν στο όριό του. Αποτέλεσμα ήταν να μην δουλέψει τίποτα και να τρέξουν με το παλιό.
Πηγή: gocar.gr
Τα πράγματα στη McLaren είναι στραβά. Η εμφάνιση της ομάδας στην Αυστραλία ήταν το λιγότερο απογοητευτική. Απάντηση στο ερώτημα γιατί η McLaren δεν είναι γρήγορη δεν έχει δοθεί.
Πριν από τον αγώνα βγήκε μια ιστορία από το δημοσιογράφο Adam Cooper. Ο Whitmarsh του εκμυστηρεύτηκε ότι είχαν βάλει εξαρτήματα της ανάρτησης ανάποδα και το μονοθέσιο πέταγε στη Jerez.
Όταν κατάλαβαν το λάθος και τα τοποθέτησαν σωστά, το πρόβλημα φάνηκε και ο προβληματισμός χτύπησε κόκκινο.
Η McLaren έχει αλλάξει την φιλοσοφία της στην εμπρός ανάρτηση και ακολουθεί αυτή της Ferrari. Κερδίζει χώρο κάτω από το ρύγχος, αλλά αυτό φέρνει πρόβλημα στην διαχείριση των ελαστικών.
Και τώρα τι; Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε μέχρι και το Μπαχρέιν που είναι ο 4ος αγώνας της σαιζόν. Όπως και με την Ferrari πέρσι οι μηχανικοί θα προσπαθήσουν να βρουν τις απαντήσεις στα ερωτήματα μέχρι τότε.
Ο Whitmarsh απέκλεισε το ενδεχόμενο να γυρίσουν στο περσινό μονοθέσιο, οπότε δεν υπάρχει εναλλακτική από το να λύσουν το πρόβλημα και να δουν το 2014 λίγο πιο νωρίς. Και το 2003 είχαν πρόβλημα στο μονοθέσιο και αναγκάστηκαν να τρέξουν με ένα βελτιωμένο του 2002.
Τότε την σχεδιαστική ομάδα είχε υπό την επίβλεψή του ο Adrian Newey, και σύμφωνα με μέλος της ομάδας, προσπάθησαν να πάρουν κάθε εξάρτημα και να το φέρουν στο όριό του. Αποτέλεσμα ήταν να μην δουλέψει τίποτα και να τρέξουν με το παλιό.
Πηγή: gocar.gr