p

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ελένη Μενεγάκη! Η φωτογράφιση και όσα δήλωνε τρεις μήνες πριν το διαζύγιό της (pics)

Τον Οκτώβριο του 2009, η Ελένη Μενεγάκη πόζαρε για το εξώφυλλο του τεύχους Νοεμβρίου του περιοδικού Madame Figaro μιλώντας, μεταξύ άλλων, για τον γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο. Τρεις περίπου μήνες μετά, στις 29 Ιανουαρίου του 2010, οι δυο τους ανακοίνωναν επίσημα την απόφασή τους να χωρίσουν.


Το Yupiii θυμάται εκείνη τη συνέντευξη της Ελένης Μενεγάκη και την εντυπωσιακή φωτογράφιση που τη συνόδευσε.
Για την εικόνα της και αν την άγχωνε η νέα δεκαετία στη ζωή της, η 40χρονη τότε παρουσιάστρια δήλωνε: «Κοίτα. Ως άνθρωπος που δουλεύει στην τηλεόραση νομίζω πως, αν ήμουν χάλια, θα ήταν ενοχλητικό θέαμα. Αν και πιστεύω πως στα αλήθεια δεν θα με ενοχλούσε.

Έχω τρομερή αυτοπεποίθηση. Είμαι ένας άνθρωπος καλομαθημένος στο να ακούω θετικά σχόλια για την εμφάνισή μου. Σαφέστατα δεν είμαι όπως ήμουν στα εικόσί μου, αλλά δεν θεωρώ πως έχει αλλοιωθεί το πρόσωπό μου, πως έχω κακομεγαλώσει. Νομίζω πως στα εβδομήντα μου θα είμαι μια ωραία μεγάλη γυναίκα που θα τη βλέπεις και θα λες "στα νιάτα της ήταν μια ωραία γυναίκα αυτή". Από την άλλη, γιατί τόση υστερία; Θα μεγαλώνει ο σύντροφός μου κι εγώ θα δείχνω τριάντα;».

Όσο για τις αισθητικές επεμβάσεις: «Δεν έχω κάνει τί-πο-τα. Και γιατί να κάνω; Ο χρόνος δεν ακουμπάει ένα πρόσωπο αν δεν έχει ακουμπήσει πρώτα τη ψυχή σου».



Σχετικά με τον γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο, που, τρεις μήνες μετά, έμελλε να λήξει, η Ελένη Μενεγάκη είχε αρκεστεί να σχολιάσει: «Δεν έχω πάψει ακόμη να μαθαίνω, δεν έχω πάψει να κάνω λάθη. Ο γάμος, όμως, θέλει μια συνεχόμενη προσπάθεια, αυτό έχω μάθει. Εκεί που λες "το έχω βρει το μυστικό", εκεί ανακαλύπτεις ότι υπάρχει πάντα κάτι καινούριο».



Η Ελένη Μενεγάκη στη φωτογράφιση για το τεύχος Νοεμβρίου του 2009 του περιοδικού Madame Figaro
Τέλος, η Ελένη Μενεγάκη είχε δηλώσει πως δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ποτέ το βήμα που της δίνει η εκπομπή της για να μιλήσει δημοσίως για τις επιθέσεις που δέχεται ή να απαντήσει στα διάφορα δημοσιεύματα, δήλωση που η ίδια θα τηρούσε πιστά τα επόμενα χρόνια, μετά το πολύκροτο διαζύγιό της: «Αν και έχω βήμα στην τηλεόραση, δεν το χρησιμοποιώ για να απαντήσω σε προσωπικές επιθέσεις που δέχομαι, γιατί πιστεύω ότι ο ρόλος μου στην εκπομπή είναι να δίνω χαρά σε όσους μας βλέπουν και όχι να μεταφέρω τα προβλήματά μου. Ελπίζω να μη χρειαστεί να το κάνω στο μέλλον».