p

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Η sexy είναι μόνο μία όψη μου...

Μπορεί να θεωρείται μία από τις πιο sexy σταρ του Χόλιγουντ, όμως αυτήν τη φορά δεν ήταν ακριβώς η... σεξουαλικότητά της που της χάρισε έναν ρόλο, αλλά η γνησιότητά της.

Εμφανίστηκε στην οντισιόν εντελώς άβαφη, χωρίς μέικ απ ή κονσίλερ, παρά μόνο έντονο μαύρο άι λάινερ στα μάτια και έχοντας χτενίσει τα μαλλιά της μ' ένα φθηνιάρικο τζελ που τα κρατούσε λιγδιασμένα και κολλημένα στο κεφάλι της. "Ήμουν σαν σ...ά" τονίζει η Λατίνα σταρ και δεν ντρέπεται καθόλου να το παραδεχθεί.

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι για χάρη του ρόλου της έχασε περίπου 8 κιλά αλλά τα ξαναπήρε γιατί δεν της άρεσε η εμφάνισή της: "Δεν μου αρέσει καθόλου η σκληρά γυμνασμένη εμφάνιση!" επισημαίνει, δείχνοντας ότι απολαμβάνει τις θηλυκές καμπύλες της.



Η Mendes θεωρεί πρόκληση να δείχνει στον κόσμο ότι ξέρει να υποκρίνεται ώστε να ξεπεράσει το "κόλλημά" του στην ομορφιά της. "Το να είμαι sexy είναι μόνο μία πλευρά του εαυτού μου, είναι κάτι που μπορώ να γίνω. Μπορώ να γίνω sexy όπως μπορώ να γίνω και αστεία, περίεργη ή δραματική. Δεν είναι αυτό που είμαι. Ξέρω ότι στη δουλειά μου οι άνθρωποι θα με αναγνωρίσουν τόσο για την αποφασιστικότητα, την ευαισθησία και το χιούμορ μου όσο και για τη σεξουαλικότητά μου". Κι ακριβώς έτσι βαθυστόχαστο θέλει και τον άνδρα που έχει δίπλα της.

"Η ομορφιά μπορεί να είναι βαρετή μερικές φορές ιδίως αν είσαι με κάποιον που επικεντρώνεται στην εμφάνισή του συνέχεια" τόνισε και πρόσθεσε: "Σίγουρα δεν χρειάζομαι έναν τέτοιον άνδρα. Ο πραγματικός άνδρας δεν δίνει και τόση σημασία στην εμφάνιση". Οπότε καταλαβαίνουμε τι βρήκε στον Ryan Gosling.

ΠΗΓΗ: NEW YORK DAILY NEWS