Ο Petter Solberg, με τη Citroen C4 WRC της ιδιωτικής του ομάδας Solberg WRT, εξακολουθεί να ηγείται του Ράλι Ιαπωνίας μετά το 2ο σκέλος του 10ου φετινού αγώνα της Formula 1, με ισχνή διαφορά από τον Mikko Hirvonen της Ford και τον Sebastien Ogier της Citroen.
Στη μάχη της κορυφής βρέθηκε το πρωί και ο Jari Matti Latvala, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης όταν ο P. Solberg τιμωρήθηκε για πρόωρη εκκίνηση. Ωστόσο, ο Φινλανδός έπεσε στην 5η θέση όταν έσπασε ένα ημιαξόνιο του Focus WRC κι οδήγησε την τελευταία μεγάλη Ειδική και τις δύο Υπερειδικές με κίνηση σε τρεις τροχούς.
Στην τελευταία Ειδική ο M. Hirvonen και ο S. Ogier επιβράδυναν εσκεμμένα, ώστε να αφήσουν τον P. Solberg επικεφαλής για να εκκινεί πρώτος στις Ειδικές του 3ου σκέλους (12/9) και να χάνει εκείνος χρόνο καθαρίζοντας το επιφανειακό στρώμα του χώματος. Πάντως, ο Νορβηγός δεν ανησυχεί.
Ο Sebastien Loeb έχει μείνει μακριά από τον καλό του εαυτό στο συγκεκριμένο αγώνα, καθώς δεν ήταν εξαρχής ικανοποιημένος με την αίσθηση της Citroen. Ο πρωταθλητής βρίσκεται 38 δευτ. μακριά από την κορυφή και 32 δευτ. πίσω από τον ομόλογό του, S. Ogier.
Διαβάστε εδώ την εξέλιξη του 2ου σκέλους του Ράλι Ιαπωνίας 2010.
ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η μέρα)
1. P. Solberg (Citroen) 2:28:46.1
2. Hirvonen (Ford) +3.7
3. Ogier (Citroen) +5.4
4. Sordo (Citroen) +15.3
5. Latvala (Ford) +30.7
6. Loeb (Citroen) +37.9
7. H. Solberg (Ford) +2:07.2
8. Raikkonen (Citroen) +7:01.3
Στη μάχη της κορυφής βρέθηκε το πρωί και ο Jari Matti Latvala, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης όταν ο P. Solberg τιμωρήθηκε για πρόωρη εκκίνηση. Ωστόσο, ο Φινλανδός έπεσε στην 5η θέση όταν έσπασε ένα ημιαξόνιο του Focus WRC κι οδήγησε την τελευταία μεγάλη Ειδική και τις δύο Υπερειδικές με κίνηση σε τρεις τροχούς.
Στην τελευταία Ειδική ο M. Hirvonen και ο S. Ogier επιβράδυναν εσκεμμένα, ώστε να αφήσουν τον P. Solberg επικεφαλής για να εκκινεί πρώτος στις Ειδικές του 3ου σκέλους (12/9) και να χάνει εκείνος χρόνο καθαρίζοντας το επιφανειακό στρώμα του χώματος. Πάντως, ο Νορβηγός δεν ανησυχεί.
Ο Sebastien Loeb έχει μείνει μακριά από τον καλό του εαυτό στο συγκεκριμένο αγώνα, καθώς δεν ήταν εξαρχής ικανοποιημένος με την αίσθηση της Citroen. Ο πρωταθλητής βρίσκεται 38 δευτ. μακριά από την κορυφή και 32 δευτ. πίσω από τον ομόλογό του, S. Ogier.
Διαβάστε εδώ την εξέλιξη του 2ου σκέλους του Ράλι Ιαπωνίας 2010.
ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η μέρα)
1. P. Solberg (Citroen) 2:28:46.1
2. Hirvonen (Ford) +3.7
3. Ogier (Citroen) +5.4
4. Sordo (Citroen) +15.3
5. Latvala (Ford) +30.7
6. Loeb (Citroen) +37.9
7. H. Solberg (Ford) +2:07.2
8. Raikkonen (Citroen) +7:01.3
auto.in.gr