....και υποστηρίζουν ότι η ηλικία της Σινδόνης του Τουρίνου συμπίπτει με τη Σταύρωση....
Η Σινδόνη του Τουρίνου, ένα λινό ύφασμα που επί αιώνες προσελκύει το ενδιαφέρον των πιστών, καθώς, σύμφωνα με την Καθολική Εκκλησία, αποτελεί το σάβανο με το οποίο τυλίχθηκε το σώμα του Θεανθρώπου κατά την ταφή του, τοποθετήθηκε και πάλι υπό το μικροσκόπιο της επιστήμης. Πάνω σ’ αυτό έχει αποτυπωθεί το περίγραμμα του προσώπου και του σώματος του Θεανθρώπου, ενώ διακρίνονται ευκρινώς τα τραύματα από τις πληγές στα χέρια, στα πόδια και το πλευρό, καθώς και οι πληγές από το ακάνθινο στεφάνι στο μέτωπο Του. Η Ιερά Σινδόνη που
αποτελεί το σύμβολο των Χριστιανών Ορθοδόξων και Καθολικών, εκτίθεται πολύ συχνά σε ιερό προσκύνημα στον καθεδρικό ναό του Τουρίνου, όπου και φυλάσσεται.
Την πρόσφατη έρευνα διενήργησε ένας συνταξιούχος χημικός του Εθνικού Εργαστηρίου του Λος Αλαμος στο Νέο Μεξικό, ο Ρέιμοντ Ρότζερτς. Ο ίδιος, εξετάζοντας τόσο το δείγμα του 1988, όσο και ένα δεύτερο, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η παλαιότητα της Σινδόνης είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί το σάβανο του Θεανθρώπου. Ισχυρίσθηκε, μάλιστα, ότι η προηγούμενη χρονολόγηση της με τη μέθοδο του άνθρακα 14 (C 14) δεν ήταν εσφαλμένη, απλώς είχε επικεντρωθεί σε «λάθος» δείγμα. Ο χημικός δικαιολογεί την άποψη του λέγοντας ότι η Σινδόνη, η ύπαρξη της οποίας αναφέρεται για πρώτη φορά σε εκκλησιαστικά αρχεία το 1357, υπέστη αρκετές φθορές από πυρκαγιές, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα κάποιες μοναχές να ενισχύσουν το ύφασμα με ένα μπάλωμα, το γνωστό ως «ολλανδικό ύφασμα». Από αυτό το κομμάτι, το «ολλανδικό ύφασμα», είχαν λάβει ένα δείγμα σε μέγεθος γραμματοσήμου οι επιστήμονες το 1988 με αποτέλεσμα να αποφανθούν ότι είναι αδύνατον η Σινδόνη να έχει υφανθεί πριν από το 1290. Το δεύτερο, όμως, δείγμα που προέρχεται από διαφορετικό σημείο του ιερού κειμηλίου, αποδεικνύει ότι αυτό είναι πολύ αρχαιότερο. Εξάλλου, μετά την ανάλυση της χημικής σύνθεσης των δύο δειγμάτων, ο Ρότζερς διαπίστωσε στο πρώτο δείγμα την παρουσία βανιλίνης, μιας χημικής ουσίας που συναντάται σε υλικά φυτικής προέλευσης, όπως το λινάρι, και η οποία δεν απουσίαζε ούτε από το δεύτερο δείγμα. Το γεγονός αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον Αμερικανό επιστήμονα, ότι είναι παλαιότερο κατά αρκετές εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες χρόνια. Η νέα αυτή ανάλυση δείγματος της Σινδόνης
επιβεβαιώνει τελικά ότι δεν πρόκειται για «μεσαιωνική απάτη» και υποστηρίζει τη χρονολόγηση της πραγματικής της ηλικίας μεταξύ 1.300-3.000 ετών, γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι ενδεχομένως όντως να πρόκειται για το σάβανο του Χριστού που χρησιμοποιήθηκε κατά την αποκαθήλωσή Του, ώστε να δικαιώνεται έτσι ένα από τα πολυτιμότερα ιερά κειμήλια του Καθολικισμού.
Πιστοί Καθολικοί κατά τη διάρκεια προσκυνήματος της Σ;νδόνης του Τουρίνου.(Πηγή: Περιοδικό Ιστορικά Θέματα, Ιστορικές Ειδήσεις, τεύχος 53, σελ. 7)
Η γνησιότητα, όμως, της Ιεράς Σινδόνης αμφισβητήθηκε για μια ακόμη φορά πολύ πρόσφατα από έναν Γάλλο επιστήμονα, τον Ζακ Ντι Κοστάντζο, που συγκαταλέγεται ανάμεσα σε αυτούς που κάνουν λόγο για απάτη. Ο ίδιος δεν έχει εξετάσει τη Σινδόνη προσωπικά, ισχυρίζεται όμως ότι γνωρίζει ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο στήθηκε η απάτη. Την άποψη του, μάλιστα, την υποστήριξε εμπράκτως. Πήρε ένα κομμάτι υγρό λινό ύφασμα και το τοποθέτησε επάνω σε ένα γλυπτό με τη μορφή του Ιησού μέχρι να στεγνώσει. Μόλις η μορφή αποτυπώθηκε, πήρε ένα κομμάτι βαμβάκι βουτηγμένο σε μείγμα οξειδίου τρισθενούς σιδήρου και ζελατίνης και πρόσθεσε σημάδια από «αίμα» στα σημεία των τραυμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, δημιούργησε ένα σχεδόν πιστό αντίγραφο της Σινδόνης, με σημάδια ανθεκτικά στο πλύσιμο (250 βαθμούς Κελσίου) και σε ένα ευρύ φάσμα ισχυρών χημικών ουσιών. Απάντηση τελικά στην ερώτηση: «Σε ποια από τις δύο απόψεις κρύβεται η αλήθεια», αναμένεται να δώσει η επιστήμη μέσα από τις συνεχείς και εξονυχιστικές μελέτες και έρευνες της. Όσο για τους πιστούς; Ο καθένας ακολουθεί όσα του υπαγορεύουν ο βαθμός της πίστης του, η καρδιά και η λογική του. (Πηγή: Περιοδικό Ιστορικά Θέματα, Ιστορικές Ειδήσεις, τεύχος 53, σσ. 6-7)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνου δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σεντόνι διαστάσεων 4μ. × 1μ., πάνω στο οποίο είναι αποτυπωμένο το σώμα ενός εσταυρωμένου ανδρικού ανθρώπινου σώματος (μπρος και πίσω όψη) με τα χαρακτηριστικά της σταύρωσης του Ιησού Χριστού, τα οποία δεν συναντιόνται σε άλλες σταυρώσεις της Ρωμαϊκής εποχής. Συμφωνούν δε, με τα αναφερόμενα στην Αγία Γραφή και αυτά είναι:
1. πληγές στο κεφάλι από το ακάνθινο στεφάνι
2. πληγή στο δεξιό μέρος του στήθους από την λόγχη του Ρωμαίου στρατιώτη
3. πληγές από τα καρφιά στα χέρια και στα πόδια
4. τα κόκαλα των κνημών δεν φέρουν σημάδια σπασίματος
Αριστερά: Αντικατοπτρίζεται ο Θεάνθρωπος στην Σινδόνη; (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
Δεξιά: Βίντεο: Μέγεθος: 113Kb - Διάρκεια: 35΄΄. Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνο. Οι γραμμές που φαίνονται στην εικόνα δεξιά και αριστερά του σώματος δημιουργήθηκαν από την φωτιά του Σάνμπερι το1532 μ.Χ.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Η καταγεγραμμένη Ιστορία της Σινδόνης ξεκινά από το 1204 μ.Χ. με την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους. Ένας σταυροφόρος αναφέρει ότι το ίδιο έτος (1204 μ.Χ.) υπάρχει ένα «Σεντόνι» με την μορφή ενός ανθρώπου αποτυπωμένο επάνω του στην Κων/πολη. Το επόμενο έτος (1205 μ.Χ.) εμφανίζεται στην Αθήνα, όπου και συντηρείται. Αυτό αναφέρει και ένα έγγραφο που βρέθηκε στην Νάπολη την δεκαετία του 1980. Μετά από 150 χρόνια η Σινδόνη βρίσκεται, άγνωστο πως, στην Γαλλία και κατόπιν το 1550 περίπου ο Δούκας της Σαβοΐας την φέρνει στην Μητρόπολη του Τορίνου όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα.
Βίντεο: Μέγεθος: 128Kb - Διάρκεια: 37 δευτ. Η Ιστορία της «Ιεράς Σινδόνης» από τον καθηγητή της Ιστορίας του Ινστιτούτου Σινδόνης του Τορίνου.(Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
1204 μ.Χ. Κων/πολη -> 1205 μ.Χ. Αθήνα ->1355 μ.Χ. περίπου Γαλλία -> 1550 μ.Χ. περίπου Ιταλία (Τορίνο)
ΘΑΥΜΑ;
Αλλά ποια επιστημονικώς αποδεδειγμένα στοιχεία συνθέτουν τις «υπερφυσικές» ή τις «φυσικές» ιδιότητες αυτής της Σινδόνης;
1. Το αποτυπωμένο σώμα πάνω στην Σινδόνη δεν είναι κατασκευασμένο τεχνητά αλλά αποτελεί τρισδιάστατη απεικόνιση αποτελούμενη από ανθρώπινους ιστούς όπως αίμα ανθρώπινο, DNA κ.λ.π.
2. Η Σινδόνη αποτυπώνει ένα άνθρωπο, ο οποίος σταυρώθηκε και που έχει τις ίδιες πληγές με τον Ιησού Χριστό. Πιθανότητα αποτύπωσης διαφορετικού προσώπου, σύμφωνα με τις καθιερωμένες Ρωμαϊκές μεθόδους σταύρωσης κατά την εποχή που έζησε ο Ιησούς, είναι 1: 200 δισεκατομμύρια.
3. Ο άνθρακας 14 (C14) έδειχνε ότι η Σινδόνη χρονολογείται με έτος δημιουργίας 1260 - 1390 μ.Χ.. Δηλαδή ότι η Σινδόνη δημιουργήθηκε αργότερα από την Σταύρωση του Κυρίου. Αυτή η μέθοδος έρχεται σε αντίφαση, εάν και εφόσον έχει να κάνει κανείς με το ίδιο πάντα κειμείλιο, με:
α) την μαρτυρία του σταυροφόρου για την παρουσία της Σινδόνης ήδη το 1204 μ.Χ. στην Κων/πολη και
β) την παρουσία της το 1205 μ.Χ. στην Αθήνα, σύμφωνα με το χειρόγραφο της Νάπολης. Παρόλα αυτά δεν μπορεί ο C14, να εξηγήσει πώςδημιουργήθηκε η Σινδόνη, καθότι ούτε φυσικά μα ούτε και τεχνητά είναι «κατασκευασμένη».
γ) τέλος σήμερα (2006) ο άνθρακας αμφισβητείθηκε ως προς την ορθότητα επιλογής του εξεταζόμενου τμήματος του υφάσματος
4. Σε δυσκολία ήρθε επίσης το αποτέλεσμα του C14 όταν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τρισδιάστατα γραφικά κατά το 1977 στο πανεπιστήμιο του Σικάγου, ανακαλύφθηκε ότι στην θέση των ματιών του προσώπου της Σινδόνης υπήρχαν αποτυπωμένα τα χαρακτηριστικά δύο κερμάτων που αναφέρονται κατά πάσα πιθανότητα στον αυτοκράτορα Τιβέριο, με κοπή τους το 39 π.Χ. και κυκλοφορούσαν την εποχή του Πόντιου Πιλάτου. Τα κέρματα τα τοποθετούνταν κατά την εποχή που έζησε ο Χριστός στις κοιλότητες των ματιών των πεθαμένων, για να κλείνουν τα μάτια. Αυτό το γεγονός αποτελεί μια «έμμεση» χρονολόγηση της Σινδόνης κατά πολύ περισσότερο προγενέστερη από το έτος που υποστήριζε η μέθοδος του C14.
Αριστερά: Κέρμα σαν αυτό που υποστηρίζεται ότι είναι Αποτυπωμένο στην Σινδόνη. Δεξιά φαίνεται η Τρισδιάστατη «υπογραφή» στην Σινδόνη όπου και διακρίνονται 4 Λατινικά γράμματα. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
Δεξιά: Εναπόθεση Βυζαντινών εικόνων και Σινδόνης. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
5. Ακόμη ένα στοιχείο, είναι αυτό της ομοιότητας του προσώπου της Σινδόνης με όλες σχεδόν - και με κάθε μία ξεχωριστά, τις αγιογραφίες του προσώπου του Χριστού κατά την περίοδο του Βυζαντίου, από τον 6ο μέχρι τον 12ο αιώνα μ.Χ.
6. Το απίστευτο είναι ότι η Σινδόνη δεν είναι κατασκευασμένη ούτε τεχνητά αλλά ούτε και φυσικά, καθώς αυτή η τρισδιάστατη αποτύπωση ενός σώματος πάνω σε ένα σεντόνι ξεφεύγει από όλους τους νόμους της φυσικής. Πως μπορεί ένα σώμα να αποτυπωθεί σε ένα σεντόνι την στιγμή που είναι νεκρό ή και ζωντανό; (επιστημονικά αποδείχθηκε πάντως ότι ήταν νεκρό). Αν η Σινδόνη εξάλλου, έμενε πάνω στο σώμα ενός πεθαμένου πάνω από 50-60 ώρες τότε η αποτυπωμένη εικόνα θα καταστρέφονταν. Το απίστευτο αυτό της αποτύπωσης, εξηγείται μόνο αν δεχθεί κανείς ότι η Σινδόνη λειτούργησε σαν ένα αρνητικό φιλμ και το φως προήλθε μέσα από το σώμα του πεθαμένου άνδρα, λες και ακτινοβόλησε, αποτυπώνοντας πλήρες τα χαρακτηριστικά του σώματός τόσο στην μπροστινή όσο και στην πίσω όψη. θα μπορούσε άραγε να σχετίζεται το παραπάνω, με το ότι ο Ιησούς, αμέσως μετά την Ανάστασή του, είπε στην Μαρία την Μαγδαληνή, η οποία είχε επισκεφτεί τον ανοιχτό πια τάφο Του: Κατά Ιωάννη, Κεφ Κ΄ «17 λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Μή μου ἅπτου· οὔπω γὰρ ἀναβέβηκα πρὸς τὸν πατέρα μου·» = «μη με αγγίζεις, γιατί δεν αναλήφθηκα ακόμη προς τον Πατέρα μου»;
Αριστερά το «πρόσωπο της» Σινδόνης και δεξιά τα «χέρια» της Σινδόνης μαζί μετα αρνητικά τους.
http://kalyterotera.blogspot.com
Η Σινδόνη του Τουρίνου, ένα λινό ύφασμα που επί αιώνες προσελκύει το ενδιαφέρον των πιστών, καθώς, σύμφωνα με την Καθολική Εκκλησία, αποτελεί το σάβανο με το οποίο τυλίχθηκε το σώμα του Θεανθρώπου κατά την ταφή του, τοποθετήθηκε και πάλι υπό το μικροσκόπιο της επιστήμης. Πάνω σ’ αυτό έχει αποτυπωθεί το περίγραμμα του προσώπου και του σώματος του Θεανθρώπου, ενώ διακρίνονται ευκρινώς τα τραύματα από τις πληγές στα χέρια, στα πόδια και το πλευρό, καθώς και οι πληγές από το ακάνθινο στεφάνι στο μέτωπο Του. Η Ιερά Σινδόνη που
αποτελεί το σύμβολο των Χριστιανών Ορθοδόξων και Καθολικών, εκτίθεται πολύ συχνά σε ιερό προσκύνημα στον καθεδρικό ναό του Τουρίνου, όπου και φυλάσσεται.
Την πρόσφατη έρευνα διενήργησε ένας συνταξιούχος χημικός του Εθνικού Εργαστηρίου του Λος Αλαμος στο Νέο Μεξικό, ο Ρέιμοντ Ρότζερτς. Ο ίδιος, εξετάζοντας τόσο το δείγμα του 1988, όσο και ένα δεύτερο, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η παλαιότητα της Σινδόνης είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί το σάβανο του Θεανθρώπου. Ισχυρίσθηκε, μάλιστα, ότι η προηγούμενη χρονολόγηση της με τη μέθοδο του άνθρακα 14 (C 14) δεν ήταν εσφαλμένη, απλώς είχε επικεντρωθεί σε «λάθος» δείγμα. Ο χημικός δικαιολογεί την άποψη του λέγοντας ότι η Σινδόνη, η ύπαρξη της οποίας αναφέρεται για πρώτη φορά σε εκκλησιαστικά αρχεία το 1357, υπέστη αρκετές φθορές από πυρκαγιές, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα κάποιες μοναχές να ενισχύσουν το ύφασμα με ένα μπάλωμα, το γνωστό ως «ολλανδικό ύφασμα». Από αυτό το κομμάτι, το «ολλανδικό ύφασμα», είχαν λάβει ένα δείγμα σε μέγεθος γραμματοσήμου οι επιστήμονες το 1988 με αποτέλεσμα να αποφανθούν ότι είναι αδύνατον η Σινδόνη να έχει υφανθεί πριν από το 1290. Το δεύτερο, όμως, δείγμα που προέρχεται από διαφορετικό σημείο του ιερού κειμηλίου, αποδεικνύει ότι αυτό είναι πολύ αρχαιότερο. Εξάλλου, μετά την ανάλυση της χημικής σύνθεσης των δύο δειγμάτων, ο Ρότζερς διαπίστωσε στο πρώτο δείγμα την παρουσία βανιλίνης, μιας χημικής ουσίας που συναντάται σε υλικά φυτικής προέλευσης, όπως το λινάρι, και η οποία δεν απουσίαζε ούτε από το δεύτερο δείγμα. Το γεγονός αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον Αμερικανό επιστήμονα, ότι είναι παλαιότερο κατά αρκετές εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες χρόνια. Η νέα αυτή ανάλυση δείγματος της Σινδόνης
επιβεβαιώνει τελικά ότι δεν πρόκειται για «μεσαιωνική απάτη» και υποστηρίζει τη χρονολόγηση της πραγματικής της ηλικίας μεταξύ 1.300-3.000 ετών, γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι ενδεχομένως όντως να πρόκειται για το σάβανο του Χριστού που χρησιμοποιήθηκε κατά την αποκαθήλωσή Του, ώστε να δικαιώνεται έτσι ένα από τα πολυτιμότερα ιερά κειμήλια του Καθολικισμού.
Πιστοί Καθολικοί κατά τη διάρκεια προσκυνήματος της Σ;νδόνης του Τουρίνου.(Πηγή: Περιοδικό Ιστορικά Θέματα, Ιστορικές Ειδήσεις, τεύχος 53, σελ. 7)
Η γνησιότητα, όμως, της Ιεράς Σινδόνης αμφισβητήθηκε για μια ακόμη φορά πολύ πρόσφατα από έναν Γάλλο επιστήμονα, τον Ζακ Ντι Κοστάντζο, που συγκαταλέγεται ανάμεσα σε αυτούς που κάνουν λόγο για απάτη. Ο ίδιος δεν έχει εξετάσει τη Σινδόνη προσωπικά, ισχυρίζεται όμως ότι γνωρίζει ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο στήθηκε η απάτη. Την άποψη του, μάλιστα, την υποστήριξε εμπράκτως. Πήρε ένα κομμάτι υγρό λινό ύφασμα και το τοποθέτησε επάνω σε ένα γλυπτό με τη μορφή του Ιησού μέχρι να στεγνώσει. Μόλις η μορφή αποτυπώθηκε, πήρε ένα κομμάτι βαμβάκι βουτηγμένο σε μείγμα οξειδίου τρισθενούς σιδήρου και ζελατίνης και πρόσθεσε σημάδια από «αίμα» στα σημεία των τραυμάτων. Με αυτόν τον τρόπο, δημιούργησε ένα σχεδόν πιστό αντίγραφο της Σινδόνης, με σημάδια ανθεκτικά στο πλύσιμο (250 βαθμούς Κελσίου) και σε ένα ευρύ φάσμα ισχυρών χημικών ουσιών. Απάντηση τελικά στην ερώτηση: «Σε ποια από τις δύο απόψεις κρύβεται η αλήθεια», αναμένεται να δώσει η επιστήμη μέσα από τις συνεχείς και εξονυχιστικές μελέτες και έρευνες της. Όσο για τους πιστούς; Ο καθένας ακολουθεί όσα του υπαγορεύουν ο βαθμός της πίστης του, η καρδιά και η λογική του. (Πηγή: Περιοδικό Ιστορικά Θέματα, Ιστορικές Ειδήσεις, τεύχος 53, σσ. 6-7)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνου δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σεντόνι διαστάσεων 4μ. × 1μ., πάνω στο οποίο είναι αποτυπωμένο το σώμα ενός εσταυρωμένου ανδρικού ανθρώπινου σώματος (μπρος και πίσω όψη) με τα χαρακτηριστικά της σταύρωσης του Ιησού Χριστού, τα οποία δεν συναντιόνται σε άλλες σταυρώσεις της Ρωμαϊκής εποχής. Συμφωνούν δε, με τα αναφερόμενα στην Αγία Γραφή και αυτά είναι:
1. πληγές στο κεφάλι από το ακάνθινο στεφάνι
2. πληγή στο δεξιό μέρος του στήθους από την λόγχη του Ρωμαίου στρατιώτη
3. πληγές από τα καρφιά στα χέρια και στα πόδια
4. τα κόκαλα των κνημών δεν φέρουν σημάδια σπασίματος
Αριστερά: Αντικατοπτρίζεται ο Θεάνθρωπος στην Σινδόνη; (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
Δεξιά: Βίντεο: Μέγεθος: 113Kb - Διάρκεια: 35΄΄. Η Ιερά Σινδόνη του Τορίνο. Οι γραμμές που φαίνονται στην εικόνα δεξιά και αριστερά του σώματος δημιουργήθηκαν από την φωτιά του Σάνμπερι το1532 μ.Χ.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Η καταγεγραμμένη Ιστορία της Σινδόνης ξεκινά από το 1204 μ.Χ. με την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους. Ένας σταυροφόρος αναφέρει ότι το ίδιο έτος (1204 μ.Χ.) υπάρχει ένα «Σεντόνι» με την μορφή ενός ανθρώπου αποτυπωμένο επάνω του στην Κων/πολη. Το επόμενο έτος (1205 μ.Χ.) εμφανίζεται στην Αθήνα, όπου και συντηρείται. Αυτό αναφέρει και ένα έγγραφο που βρέθηκε στην Νάπολη την δεκαετία του 1980. Μετά από 150 χρόνια η Σινδόνη βρίσκεται, άγνωστο πως, στην Γαλλία και κατόπιν το 1550 περίπου ο Δούκας της Σαβοΐας την φέρνει στην Μητρόπολη του Τορίνου όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα.
Βίντεο: Μέγεθος: 128Kb - Διάρκεια: 37 δευτ. Η Ιστορία της «Ιεράς Σινδόνης» από τον καθηγητή της Ιστορίας του Ινστιτούτου Σινδόνης του Τορίνου.(Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
1204 μ.Χ. Κων/πολη -> 1205 μ.Χ. Αθήνα ->1355 μ.Χ. περίπου Γαλλία -> 1550 μ.Χ. περίπου Ιταλία (Τορίνο)
ΘΑΥΜΑ;
Αλλά ποια επιστημονικώς αποδεδειγμένα στοιχεία συνθέτουν τις «υπερφυσικές» ή τις «φυσικές» ιδιότητες αυτής της Σινδόνης;
1. Το αποτυπωμένο σώμα πάνω στην Σινδόνη δεν είναι κατασκευασμένο τεχνητά αλλά αποτελεί τρισδιάστατη απεικόνιση αποτελούμενη από ανθρώπινους ιστούς όπως αίμα ανθρώπινο, DNA κ.λ.π.
2. Η Σινδόνη αποτυπώνει ένα άνθρωπο, ο οποίος σταυρώθηκε και που έχει τις ίδιες πληγές με τον Ιησού Χριστό. Πιθανότητα αποτύπωσης διαφορετικού προσώπου, σύμφωνα με τις καθιερωμένες Ρωμαϊκές μεθόδους σταύρωσης κατά την εποχή που έζησε ο Ιησούς, είναι 1: 200 δισεκατομμύρια.
3. Ο άνθρακας 14 (C14) έδειχνε ότι η Σινδόνη χρονολογείται με έτος δημιουργίας 1260 - 1390 μ.Χ.. Δηλαδή ότι η Σινδόνη δημιουργήθηκε αργότερα από την Σταύρωση του Κυρίου. Αυτή η μέθοδος έρχεται σε αντίφαση, εάν και εφόσον έχει να κάνει κανείς με το ίδιο πάντα κειμείλιο, με:
α) την μαρτυρία του σταυροφόρου για την παρουσία της Σινδόνης ήδη το 1204 μ.Χ. στην Κων/πολη και
β) την παρουσία της το 1205 μ.Χ. στην Αθήνα, σύμφωνα με το χειρόγραφο της Νάπολης. Παρόλα αυτά δεν μπορεί ο C14, να εξηγήσει πώςδημιουργήθηκε η Σινδόνη, καθότι ούτε φυσικά μα ούτε και τεχνητά είναι «κατασκευασμένη».
γ) τέλος σήμερα (2006) ο άνθρακας αμφισβητείθηκε ως προς την ορθότητα επιλογής του εξεταζόμενου τμήματος του υφάσματος
4. Σε δυσκολία ήρθε επίσης το αποτέλεσμα του C14 όταν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τρισδιάστατα γραφικά κατά το 1977 στο πανεπιστήμιο του Σικάγου, ανακαλύφθηκε ότι στην θέση των ματιών του προσώπου της Σινδόνης υπήρχαν αποτυπωμένα τα χαρακτηριστικά δύο κερμάτων που αναφέρονται κατά πάσα πιθανότητα στον αυτοκράτορα Τιβέριο, με κοπή τους το 39 π.Χ. και κυκλοφορούσαν την εποχή του Πόντιου Πιλάτου. Τα κέρματα τα τοποθετούνταν κατά την εποχή που έζησε ο Χριστός στις κοιλότητες των ματιών των πεθαμένων, για να κλείνουν τα μάτια. Αυτό το γεγονός αποτελεί μια «έμμεση» χρονολόγηση της Σινδόνης κατά πολύ περισσότερο προγενέστερη από το έτος που υποστήριζε η μέθοδος του C14.
Αριστερά: Κέρμα σαν αυτό που υποστηρίζεται ότι είναι Αποτυπωμένο στην Σινδόνη. Δεξιά φαίνεται η Τρισδιάστατη «υπογραφή» στην Σινδόνη όπου και διακρίνονται 4 Λατινικά γράμματα. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
Δεξιά: Εναπόθεση Βυζαντινών εικόνων και Σινδόνης. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega, εκπομπή «Γκρίζες Ζώνες», 11/04/2001)
5. Ακόμη ένα στοιχείο, είναι αυτό της ομοιότητας του προσώπου της Σινδόνης με όλες σχεδόν - και με κάθε μία ξεχωριστά, τις αγιογραφίες του προσώπου του Χριστού κατά την περίοδο του Βυζαντίου, από τον 6ο μέχρι τον 12ο αιώνα μ.Χ.
6. Το απίστευτο είναι ότι η Σινδόνη δεν είναι κατασκευασμένη ούτε τεχνητά αλλά ούτε και φυσικά, καθώς αυτή η τρισδιάστατη αποτύπωση ενός σώματος πάνω σε ένα σεντόνι ξεφεύγει από όλους τους νόμους της φυσικής. Πως μπορεί ένα σώμα να αποτυπωθεί σε ένα σεντόνι την στιγμή που είναι νεκρό ή και ζωντανό; (επιστημονικά αποδείχθηκε πάντως ότι ήταν νεκρό). Αν η Σινδόνη εξάλλου, έμενε πάνω στο σώμα ενός πεθαμένου πάνω από 50-60 ώρες τότε η αποτυπωμένη εικόνα θα καταστρέφονταν. Το απίστευτο αυτό της αποτύπωσης, εξηγείται μόνο αν δεχθεί κανείς ότι η Σινδόνη λειτούργησε σαν ένα αρνητικό φιλμ και το φως προήλθε μέσα από το σώμα του πεθαμένου άνδρα, λες και ακτινοβόλησε, αποτυπώνοντας πλήρες τα χαρακτηριστικά του σώματός τόσο στην μπροστινή όσο και στην πίσω όψη. θα μπορούσε άραγε να σχετίζεται το παραπάνω, με το ότι ο Ιησούς, αμέσως μετά την Ανάστασή του, είπε στην Μαρία την Μαγδαληνή, η οποία είχε επισκεφτεί τον ανοιχτό πια τάφο Του: Κατά Ιωάννη, Κεφ Κ΄ «17 λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Μή μου ἅπτου· οὔπω γὰρ ἀναβέβηκα πρὸς τὸν πατέρα μου·» = «μη με αγγίζεις, γιατί δεν αναλήφθηκα ακόμη προς τον Πατέρα μου»;
Αριστερά το «πρόσωπο της» Σινδόνης και δεξιά τα «χέρια» της Σινδόνης μαζί μετα αρνητικά τους.
http://kalyterotera.blogspot.com