Μπορεί οι Βρετανοί της Lotus να παγώνουν τα σχέδια παραγωγής της εντυπωσιακής Elan, για χάρη της Evora, δεν κάνουν όμως το ίδιο με το αυτοκίνητο πόλης που ετοιμάζουν...
Οι αυστηρές προδιαγραφές που έχει θέσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες η Ε.Ε. για το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων C02 το 2015, πιέζει τις εταιρείες να εντάξουν στο στόλο τους αυτοκίνητα μικρά και κυρίως ηλεκτρικά, που θα ρίξουν κατά πολύ το μέσο όρο των ρύπων. Ετσι, μετά την Aston Martin με το ηλεκτρικό Cygnet και η Lotus ξεκινάει την εξέλιξη του δικού της ηλεκτροκίνητου πόλης, γεύση του οποίου είχαμε πάρει στο περσινό Σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού ως πρωτότυπο μοντέλο.
Αυτό θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερις επιβάτες (δύο παιδιά στα μικρά πίσω καθίσματα) με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Το μικρό Lotus θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα αλλά και έναν βενζινοκινητήρα 1,2 lt, ο οποίος θα αναλαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας επαναφορτίζοντας τις μπαταρίες από τις οποίες αντλεί ενέργεια ο ηλεκτροκινητήρας.
Το μικρό της Lotus θα μπορεί να διανύσει περίπου 55 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες, ενώ με την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα στο γέμισμα των μπαταριών, η αυτονομία θα ξεπερνά τα 320 km/h.
Το ηλεκτροκίνητο μικρό Lotus αναμένεται στους δρόμους στα τέλη του 2013…
protothema
Οι αυστηρές προδιαγραφές που έχει θέσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες η Ε.Ε. για το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων C02 το 2015, πιέζει τις εταιρείες να εντάξουν στο στόλο τους αυτοκίνητα μικρά και κυρίως ηλεκτρικά, που θα ρίξουν κατά πολύ το μέσο όρο των ρύπων. Ετσι, μετά την Aston Martin με το ηλεκτρικό Cygnet και η Lotus ξεκινάει την εξέλιξη του δικού της ηλεκτροκίνητου πόλης, γεύση του οποίου είχαμε πάρει στο περσινό Σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού ως πρωτότυπο μοντέλο.
Αυτό θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερις επιβάτες (δύο παιδιά στα μικρά πίσω καθίσματα) με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Το μικρό Lotus θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα αλλά και έναν βενζινοκινητήρα 1,2 lt, ο οποίος θα αναλαμβάνει το ρόλο της γεννήτριας επαναφορτίζοντας τις μπαταρίες από τις οποίες αντλεί ενέργεια ο ηλεκτροκινητήρας.
Το μικρό της Lotus θα μπορεί να διανύσει περίπου 55 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες, ενώ με την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα στο γέμισμα των μπαταριών, η αυτονομία θα ξεπερνά τα 320 km/h.
Το ηλεκτροκίνητο μικρό Lotus αναμένεται στους δρόμους στα τέλη του 2013…
protothema