Με αφορμή την επικείμενη έναρξη των εργασιών ανάπλασης της Νέας Παραλίας στο τμήμα της από το Λευκό Πύργο έως τους Ομίλους Θαλασσίων Αθλημάτων, ο Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και...
Δικτύων, κ. Ανδρέας Κουράκης συναντήθηκε την Τρίτη με εκπροσώπους των Ναυταθλητικών Ομίλων της πόλης.
Κατά τη συνάντηση τέθηκε το ζήτημα της συνολικής διαχείρισης της θαλάσσιας συγκοινωνίας στον ευρύτερο Θερμαϊκό κόλπο και της απαραίτητης συνεργασίας όλων των συναρμόδιων φορέων (Δήμος Θεσσαλονίκης, Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου, ΟΡΘΕ, ΟΛΘ, ΥΠΟΜΕΔΙ), ενώ προτάθηκε τον συντονισμό τους να αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης ώστε με οργανωμένο και βιώσιμο τρόπο να σχεδιαστεί το μέλλον των θαλάσσιων μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή.
Συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί επόμενη συνάντηση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων, προκειμένου να παρουσιαστούν ενέργειες που έχουν γίνει και οι οποίες απαιτούνται για την υλοποίηση των σχετικών προτάσεων.
Παρόντες ήταν εκπρόσωποι του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης, του Ναυτικού Ομίλου Ανοιχτής Θαλάσσης, του Ομίλου Φίλων Θαλάσσης και του Ομίλου Θαλάσσιων Αθλημάτων. Παρόν ήταν και ο πρόεδρος του ΟΡΘΕ, κ. Π. Σταθακόπουλος, ο οποίος ζήτησε να κατατεθούν οι προτάσεις των ενδιαφερόμενων στον Οργανισμό, στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης.
«Η διαχείριση της θαλάσσιας συγκοινωνίας με οργανωμένο και βιώσιμο τρόπο τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό Θερμαϊκό κόλπο είναι ουσιαστικής σημασίας προκειμένου να ενταχθεί ξανά η θάλασσα στις λειτουργίες της πόλης. Μην ξεχνάτε ότι δρομολογείται η θαλάσσια αστική συγκοινωνία, αλλά και σχέδια για μαρίνες. Η πολυδιάσπαση των συναρμόδιων φορέων δεν επιτρέπει το συντονισμό των δραστηριοτήτων αλλά και την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο και να συντονίσει αποτελεσματικά όλους τους εμπλεκόμενους», δήλωσε ο κ. Ανδρέας Κουράκης.
http://spnews.gr/
Δικτύων, κ. Ανδρέας Κουράκης συναντήθηκε την Τρίτη με εκπροσώπους των Ναυταθλητικών Ομίλων της πόλης.
Κατά τη συνάντηση τέθηκε το ζήτημα της συνολικής διαχείρισης της θαλάσσιας συγκοινωνίας στον ευρύτερο Θερμαϊκό κόλπο και της απαραίτητης συνεργασίας όλων των συναρμόδιων φορέων (Δήμος Θεσσαλονίκης, Κτηματική Εταιρεία Δημοσίου, ΟΡΘΕ, ΟΛΘ, ΥΠΟΜΕΔΙ), ενώ προτάθηκε τον συντονισμό τους να αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης ώστε με οργανωμένο και βιώσιμο τρόπο να σχεδιαστεί το μέλλον των θαλάσσιων μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή.
Συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί επόμενη συνάντηση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων, προκειμένου να παρουσιαστούν ενέργειες που έχουν γίνει και οι οποίες απαιτούνται για την υλοποίηση των σχετικών προτάσεων.
Παρόντες ήταν εκπρόσωποι του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης, του Ναυτικού Ομίλου Ανοιχτής Θαλάσσης, του Ομίλου Φίλων Θαλάσσης και του Ομίλου Θαλάσσιων Αθλημάτων. Παρόν ήταν και ο πρόεδρος του ΟΡΘΕ, κ. Π. Σταθακόπουλος, ο οποίος ζήτησε να κατατεθούν οι προτάσεις των ενδιαφερόμενων στον Οργανισμό, στο πλαίσιο της διαβούλευσης για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης.
«Η διαχείριση της θαλάσσιας συγκοινωνίας με οργανωμένο και βιώσιμο τρόπο τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό Θερμαϊκό κόλπο είναι ουσιαστικής σημασίας προκειμένου να ενταχθεί ξανά η θάλασσα στις λειτουργίες της πόλης. Μην ξεχνάτε ότι δρομολογείται η θαλάσσια αστική συγκοινωνία, αλλά και σχέδια για μαρίνες. Η πολυδιάσπαση των συναρμόδιων φορέων δεν επιτρέπει το συντονισμό των δραστηριοτήτων αλλά και την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο και να συντονίσει αποτελεσματικά όλους τους εμπλεκόμενους», δήλωσε ο κ. Ανδρέας Κουράκης.
http://spnews.gr/