p

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Οι 5 πιο διαχρονικές και αγαπημένες ανδρικές κολόνιες

Στην ζωή του ο κάθε άντρας κάνει αρκετές αλλαγές, μικρές ή μεγάλες συχνά ή πιο αραιά. Για παράδειγμα αλλάζει αυτοκίνητο, σπίτι, κινητό, γυναίκα...
όμως αυτό που μένει πάντα σταθερό και διαχρονικό και δεν το αλλάζει σχεδόν ποτέ είναι η κολόνια του. Αρκετοί την λατρεύουν και κολλούν με αυτήν όσο καιρός και αν περάσει όσες νέες κολόνιες και αν βγουν στην αγορά.

Μετά από έρευνα του Blazer1.com διαπιστώσαμε ότι οι άντρες δεν αλλάζουν εύκολα την κολόνια τους και καλά κάνουν, γιατί πολλές φορές η κολόνια ή το aftershave που χρησιμοποιείτε ταυτίζεται άμεσα με εσάς, με τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα σας, ενώ αφήνει το αποτύπωμα της παρουσίας σας στον χώρο.

Διαβάστε παρακάτω και δείτε αν το άρωμα σας είναι μέσα στην λίστα των 5 πιο διαχρονικών αρωμάτων που ψήφισαν οι ερωτηθέντες.

1. L`Eau D`Issey pour Homme- Issey Miyake
Κυκλοφόρησε το 1994 και εντυπωσίασε για την φρεσκάδα που αποπνέει ο συνδυασμός των εσπεριδοειδών με το σανταλόξυλο αλλά και την μινιμαλιστική όψη της συσκευασίας. Θεωρείτε ένα από τα πιο πετυχημένα ανδρικά αρώματα όλων των εποχών αφού μπορεί να φορεθεί κάθε στιγμή, οποιανδήποτε εποχή και που μπορεί να κρατήσει πάνω στο ανδρικό σώμα τουλάχιστον για ένα 24ωρο.

2. Eternity - Calvin Klein
Όταν κυκλοφόρησε το άρωμα αυτό το 1989 λόγο της κλασσικής μυρωδιάς του υπολογίστηκε ότι θα φορεθεί μόνο από ανιαρούς συντηρητικούς άντρες αλλά αντιθέτως λατρεύτηκε από νεαρούς φοιτητές των κολεγίων της Αμερικής της δεκαετίας του ` 90. Το άρωμα αυτό ήρθε να σπάσει το συντηρητικό κατεστημένο που είχαν κερδίσει κάποια αρώματα του `70 και έδωσε ένα νέο αέρα στην σειρά των κλασσικών αρωμάτων. Έχει την φρεσκάδα διάφορων βοτάνων, είναι εύκολο να φορεθεί αλλά και να αγαπηθεί.

3. Polo - by Ralph Lauren
Υπάρχουν κάποια αρώματα που σε τραβάνε σαν μαγνήτης λόγο της δυναμικής και του έντονου ανδρισμού που σου βγάζουν. Ένα από αυτά είναι το Polo, το άρωμα του αληθινού άντρα. Κυκλοφόρησε το 1978 σε ένα κλασσικό πράσινο μπουκάλι με το περιεχόμενο του να θυμίζει κάτι από βασιλικό, κολίανδρο και πεύκο.

4. Égoïste - by Chanel
Πρωτοκυκλοφόρησε το 1987 σαν limited edition με το όνομα Bois Noir σε επιλεγμένες μπουτίκ αρωμάτων στην Αμερική. Το 1990 επανακυκλοφορεί με τη γνωστή πια επωνυμία κάνοντας μια φοβερή τηλεοπτική καμπάνια ώστε να κτυπήσει σε πωλήσεις τα bestsellers της περιόδου εκείνης CK Obsession και Polo. Θεωρείται το άρωμα του συντηρητικού τζέντλεμαν και είναι ένα μείγμα διακριτικής βανίλιας με καρυκεύματα και βρεγμένου ξύλου.

5. Armani Eau Pour Homme - Armani
Μπορεί το Aqua di Gio να έχει σπάσει τα ταμεία σε πωλήσεις ανά την υφήλιο, αλλά το κλασσικό Armani Eau Pour Homme δεν συγκρίνετε σε διαχρονικότητα. Είναι το άρωμα που ταιριάζει σε κάθε καλοντυμένο και με στυλ, αληθινό άντρα. Η εντύπωση που αφήνει πίσω του είναι η έντονη μυρωδιά των ανθών του λεμονιού της Σικελίας στην Ιταλία.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!