p

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Εκείνη έχει πέσει με τα μούτρα στα Χριστούγεννα... εμείς στο μπούστο της..! (sexy pics)

Σίγουρα κανείς δεν είναι ικανός να αντισταθεί στα πλούσια ελέη τηςΖέτας Δούκα, που κολάζουν τους πάντες και τα πάντα.! Μπορεί εκείνη να δήλωσε ....
σε πρόσφατη συνε΄ντευξή της πως έχει πέσει με τα μούτρα σε ο,τιδήποτε χριστουγεννιάτικο, ωστόσο πολλοί είναι οι άντρες που θα ήθελαν να κάνουν το ίδιο με το στήθος της γνωστής ηθοποιού.!

«Είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένη, περνάω μια πολύ ωραία φάση στην προσωπική μου ζωή. Έχω πέσει με τα μούτρα σε οτιδήποτε είναι χριστουγεννιάτικο. Έχω στολίσει εδώ και ένα μήνα το δέντρο μου, προσπαθώ να βρω χαρά.

Γιατί αυτή η κρίση με έχει καταβάλλει αρκετά σε πολλά επίπεδα», δήλωσε η sexy Ζέτα στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού.!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!